Gå til innhold

Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bustebeisa

7

• mil1365380270

5

• henrikke71

5

• Bookworm

4

Gjest hvordumgåreanåbli

Men hvordan skal jeg forklare at jeg vet noe om det i det hele tatt da? dette er jo noe de to har snakket om.. som jeg liksom ikke vet noe om.. kan ikke sånn plutselig spørre om hun synes det er greit mannen ligger med andre..

La'n få duppen da! Hvis du tror på det han sier og du har lyst til å bli brukt litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316607-hva-syns-dere/page/2/#findComment-2597519
Del på andre sider

Annonse

Etter min mening har dere allerede gått for langt.

Du har også mann og barn, skriver du. Uansett hva som er greit for din venninne og hennes mann, så må du ta hensyn til din mann. Du svarer nja på om det er for ham. Altså, nok en grunn til å la være å gå videre.

Og når det gjelder deg og venninna di. Det er jo bare å ta en prat med henne om hva som er greit for henne. Er dere gode venninner, kan du jo starte samtalen på et generelt basis. Snakke om utroskap og om hvordan du ville reagert. Hva som er lov og ikke lov i ditt forhold. Er du åpen, vil nok sannheten komme frem fra hennes side også. Har hatt den diskusjonen med venninner selv, men ikke fordi jeg har tenkt å pule rundt med mennene deres...

Men alt i alt. Gå i deg selv. Hvorfor har du lyst å gå videre med denne karen? Se på forholdet du er i og finn svaret. Mangler du noe, må du gjøre noe med det. Enten ta det opp med mannen din og finne en måte å løse disse manglene på, eller bestemme dere for å gå hver til deres.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316607-hva-syns-dere/page/2/#findComment-2597608
Del på andre sider

Annonse

Er jo ingen som får vite det da ;)

I de aller fleste utroskapssaker er målsetningen at ingen skal få vite noe. Men sånt har en tendens til å komme for en dag allikevel.

Regn med at du om kort tid er uten ektemann, uten elsker og uten venninne. Så kan du vurdere om det fremdeles høres gøy ut.

Vedr. overskriften din: Jeg synes dette venneparet virker noe spesielt, og jeg synes du skal holde deg til venninneforholdet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316607-hva-syns-dere/page/2/#findComment-2597661
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...