Gå til innhold

Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ville garantert ikke gjordt det.hvordan vet du at han snakker sant?

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bustebeisa

7

• mil1365380270

5

• henrikke71

5

• Bookworm

4

Gjest hvordumgåreanåbli
Skrevet

Men hvordan skal jeg forklare at jeg vet noe om det i det hele tatt da? dette er jo noe de to har snakket om.. som jeg liksom ikke vet noe om.. kan ikke sånn plutselig spørre om hun synes det er greit mannen ligger med andre..

La'n få duppen da! Hvis du tror på det han sier og du har lyst til å bli brukt litt.

Gjest anonym jeg no ja
Skrevet

Hva med deg da? Er du singel?

Nei

Gjest anonym jeg no ja
Skrevet

Hm. Det må være fordi hun finner deg så lite attraktiv at du ikke utgjør en trussel, det da. Føles det bare bra?

Eller at jeg har unger og mann selv og ikke e noen trussel

Skrevet

Eller at jeg har unger og mann selv og ikke e noen trussel

Det kan sikkert også være grunnen, ja. Og mannen din, han synes også det er helt ok?

Skrevet

At det er en grunn til at du har dårlig samvittighet....det er aldri en god ide å ligge med en vennindes mann...

Skrevet

Jo, vet jo det men når venninnen syns det er greit da!?

Men du sier jo at du har dårlig samvittighet...hva er grunnen til det da?..hvis det er greit?

Gjest anonym jeg no ja
Skrevet

Det kan sikkert også være grunnen, ja. Og mannen din, han synes også det er helt ok?

Nja...

Skrevet

Etter min mening har dere allerede gått for langt.

Du har også mann og barn, skriver du. Uansett hva som er greit for din venninne og hennes mann, så må du ta hensyn til din mann. Du svarer nja på om det er for ham. Altså, nok en grunn til å la være å gå videre.

Og når det gjelder deg og venninna di. Det er jo bare å ta en prat med henne om hva som er greit for henne. Er dere gode venninner, kan du jo starte samtalen på et generelt basis. Snakke om utroskap og om hvordan du ville reagert. Hva som er lov og ikke lov i ditt forhold. Er du åpen, vil nok sannheten komme frem fra hennes side også. Har hatt den diskusjonen med venninner selv, men ikke fordi jeg har tenkt å pule rundt med mennene deres...

Men alt i alt. Gå i deg selv. Hvorfor har du lyst å gå videre med denne karen? Se på forholdet du er i og finn svaret. Mangler du noe, må du gjøre noe med det. Enten ta det opp med mannen din og finne en måte å løse disse manglene på, eller bestemme dere for å gå hver til deres.

Skrevet

Har litt vanskelig for å ta innlegget seriøst, men med utgangspunkt i at det er det: HOLD DEG UNNA MANNEN TIL DIN VENNINNE!!!

Skrevet

At det er en grunn til at du har dårlig samvittighet....det er aldri en god ide å ligge med en vennindes mann...

Det er aldri å lurt å ligge med en _gift_ mann:-)

Skrevet

Nja...

Å kjære vene, er de mulig? Kanskje du skulle ta en titt på ditt eget forhold å se hva som kan være grunnen til at du ønsker å gå videre med en annen mann?

Skrevet

Ja, men hun syns jo det er greit.. hun hadde faktisk nevnt meg som en hun kunne akseptert også.

Hvem sier at det er greit da? Mannen hennes? Ja, for utro menn er vel bestandig ærlige om hvordan forholdet til kona er, eller?

Skrevet

Er jo ingen som får vite det da ;)

I de aller fleste utroskapssaker er målsetningen at ingen skal få vite noe. Men sånt har en tendens til å komme for en dag allikevel.

Regn med at du om kort tid er uten ektemann, uten elsker og uten venninne. Så kan du vurdere om det fremdeles høres gøy ut.

Vedr. overskriften din: Jeg synes dette venneparet virker noe spesielt, og jeg synes du skal holde deg til venninneforholdet

Skrevet

Hadde du synes det var greit at en venninne rota med din mann? Der har du vel svaret ditt egentlig..

Skrevet

Jeg ville kuttet han ut. Tror ikke dette vil bli positivt for noen med tiden.

:0)

Gjest anonym jeg no ja
Skrevet

Hadde du synes det var greit at en venninne rota med din mann? Der har du vel svaret ditt egentlig..

Ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...