Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei...

Min sønn er nå 15 måneder, og jeg har fortsatt ingen tenning.. Blir rett og slett ikke opphisset, har ikke lyst på sex, blir ikke fuktig.. Ingenting skjer..... Er dette normalt??? Hva kan jeg gjøre?? Det er veldig frustrerende, jeg vil jo så gjerne, syntes jo synd på min mann.....

irre

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316642-mistet-tenning-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det blir mye fokus på akkurat sexen? Har dere forsøkt å bare kose, kysse osv uten at det er forventning om sex? Tror muligens en slik forventning kan ødelegge for deg, fordi du vet at du ikke kommer til å klare å kjøre løpet ut.

Om du vet at du ikke trenger gjøre annet enn å kose, kysse o.l, er det kanskje enklere å slappe av - og dermed kommer kanskje også lysten smått om senn?

(Du har ikke barseldepresjon, tror du?)

"Use it, or loose it" - dette gjelder absolutt for sex.

Jeg ville prøvd å sette av tid til sex. Legg dere tidlig og bruk tid på å kose dere.

Bruk glidemiddel hvis du ikke blir våt nok.

Så har dere sex mer eller mindre regelmessig en stund, plutselig skal du se at lysten din kommer tilbake også.

Synes ikke det virker unormalt å ikke tenne på sin 15 mnd gamle sønn jeg da....slikt er vel både ulovlig og straffbart?

for et tåpelig svar, ble rett og slett irritert av å lese det. Herregud, beklager at du ikke forsto hva jeg mente. Ikke alle er like gode i å skrive.... Og ikke alle er like kloke til å forstå hva som menes.....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...