Gjest Caroline 24 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har slitt lenge med panikkanfall som jeg får ca 1 gang i mnd- til det har jeg fått vival som gjør at det går raskt over. Før jeg fikk vivalen fikk jeg mye oftere panikkanfall og jeg holdt meg gjerne hjemme for å være på den sikre siden. Det er på en måte "medisin" å ha vivalen i lomma. Så nå lever jeg endelig et normalt liv igjen. Men nå tenker jeg og min mann på å få barn, og jeg har lest at vival kan føre til at barnet blir født med åpen gane. Gjelder dette bare de som bruker vival daglig, eller ville vårt barn blitt utsatt også? Hvis jeg blir gravid og ikke kan gjøre noe dersom jeg får panikkanfall- tror jeg det hadde blitt noen uutholdelige 9 mnd. Som om ikke graviditet og fødsel er skummel nok uten panikkanfall..Jeg vil jo gjerne ha barn, men vet ikke om jeg tør dersom jeg ikke kan ta medisiner mot eventuelle panikkanfall.. Har du noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316683-graviditet-og-panikkanfall/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.