Gå til innhold

Forskjellige ønsker for helgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gulla Wiltersen

Det var faktisk en SKIKKELIG dårlig idè;-) Både babyen og jeg har atopisk eksem, og klor er som syre! Stedatteren tåler heller ikke mye av det, men en tur i ny og ne går greit. Og hun har spurt ja, men det er virkelig helt uaktuellt!

Men... Hva i alle dager gjør du i denne gamle tråden?!?Skravlesyk og går igjennom alt gammel rask nå?

Da var det ikke verdens beste idé nei :-)

La ikke merke til at det var en gammel tråd jeg - jeg bare stupte inn via siste 100 :-)

Altså svømmehaller med saltvann? Finnes vel ikke mange av dem vel? Eller tenker du på noe annet?

Nei, ikke saltvannsanlegg, men anlegg som benytter andre og mer avanserte rensemetoder enn å tilsette klor i vannet.

Som f eks her:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.1003377

Da var det ikke verdens beste idé nei :-)

La ikke merke til at det var en gammel tråd jeg - jeg bare stupte inn via siste 100 :-)

Vel, den var visst ikke SÅ gammel heller... Men man er vel rimelig skravlesyk hvis man i det hele tatt klikker seg inn på siste 100, er man ikke?! Ikke at det er noe galt i det, bare bra for oss andre skravlesyke det;-)

Vel, den var visst ikke SÅ gammel heller... Men man er vel rimelig skravlesyk hvis man i det hele tatt klikker seg inn på siste 100, er man ikke?! Ikke at det er noe galt i det, bare bra for oss andre skravlesyke det;-)

''Men man er vel rimelig skravlesyk hvis man i det hele tatt klikker seg inn på siste 100, er man ikke?!''

Jeg leser stort sett bare fra Siste 100 jeg. Sitter du og leser på de enkelte fora du da?

''Men man er vel rimelig skravlesyk hvis man i det hele tatt klikker seg inn på siste 100, er man ikke?!''

Jeg leser stort sett bare fra Siste 100 jeg. Sitter du og leser på de enkelte fora du da?

Vet du hva, det gjorde jeg faktisk VELDIG lenge, og kunne liksom ikke helt forstå hvordan enkelte av dere gjengangerne kunne få med dere absolutt ALT som blei skrevet;-) Så oppdagen jeg siste X, og en ny DOL-verden åpnet seg! Men jeg får jeg bare til å bruke siste 25 av en eller annen grunn... Føler liksom at det har gått for langt hvis jeg må bla opp på siste 100. Men så sitter jeg heller og ergrer meg for at det ikke er noe spennende på siste 25 da...! ;-)

Annonse

Vet du hva, det gjorde jeg faktisk VELDIG lenge, og kunne liksom ikke helt forstå hvordan enkelte av dere gjengangerne kunne få med dere absolutt ALT som blei skrevet;-) Så oppdagen jeg siste X, og en ny DOL-verden åpnet seg! Men jeg får jeg bare til å bruke siste 25 av en eller annen grunn... Føler liksom at det har gått for langt hvis jeg må bla opp på siste 100. Men så sitter jeg heller og ergrer meg for at det ikke er noe spennende på siste 25 da...! ;-)

LOL!

Bruker 100 nyeste jeg også, men klikker som regel "tråd" for å s e hva det er svar på.

*Hehe* Om det er veldig aktivt her inne så er det jo ikke lange tidsperioden fra nederst til øverst på Siste 100-lista. :o)

*Hehe* Om det er veldig aktivt her inne så er det jo ikke lange tidsperioden fra nederst til øverst på Siste 100-lista. :o)

Nei, nå går den tilbake til 1015, så 100 innlegg i løpet av 5 kvarter burde være overkommelig for de fleste;-)

Nei det er sant det! Får vel bare innse at jeg har blitt avhengig da, og begynne å bruke siste 100 jeg også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...