Gå til innhold

sex-issues

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla

Jeg har møtt en mann som er helt utrolig på alle måter. Han er verdens mest omtenksomme mann, og gir meg så mye god oppmerksomhet, koser med meg osv. Vi har nå hatt sex ca 6-7 ganger, og har et par issues ang dette.

For det første, så kommer han ikke! Jeg føler at jeg gjør alt jeg kan for at han skal komme, men det skjer bare ikke. Jeg koser, runker han, suger han, prøver alle verdens stillinger, viser at jeg elsker det, men han ser ikke til å komme. Så mange ganger har jeg trodd at " yes nå skjer det", men nei. Det bare virket sånn. Vi holder på i timesvis hver gang. Han er stiv hele tiden. Jeg har tenkt at han bare trenger tid, vi har jo bare kjent hverandre i en måned. Han skal få så mye tid han bare vil, og jeg skal ikke mase på han om dette. Men jeg må innrømme at jeg er litt lei meg. Han sier ikke så mye til meg om dette, men nå forige gang vi hadde sex ga han så vidt uttrykk for frustrasjon for første gang. Han sa at han aldri hadde hatt et slikt penisproblem før. Dette gjorde meg egentlig enda mer trist. Er det noe galt med meg? Han er den første jeg har sex med.

En annen ting: Jeg er en veldig kåt person, og det skal ikke så mye til før jeg blir opphisset. Jeg får også veldig lett orgasme. Han trenger ikke gjøre stort mye for at jeg skal komme. Han er flink å kose, og vi koser mye som forspill, som kyssing, berøring og slikt, men jeg savner at han berører meg der nede skikkelig. Han pleier å fingre meg litt, men maks i 1 minutt, og jeg føler det er litt bare for å sjekke at jeg er klar, for det er alltid rett før han putter stasen inn. Han slikket meg 1 gang, men det tror jeg var fordi jeg hadde hatt orgasme og ikke han, og jeg var ikke så våt lenger. Så da slikket han meg i et par minutter og det var himmelsk. Men jeg vil ha mer av dette. Men hvordan kan jeg gå fram?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316693-sex-issues/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest MrProdigy

hey, maybe the guy is GAY... alle homser er flotte partnere og gode venner med kvinner.. de vet å behandle kvinner på en slik måte at de føler seg verdifulle. At det nå ikke funker i senga.. kan jo være at du ikke klarer å tilfredstille ham.. det sexuelle foregår ikke bare fysisk vettu.. men også mentalt... :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316693-sex-issues/#findComment-2606329
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...