Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

19

• tonie

14

• Lotte :o)

12

• morsan

7

Mest aktive i denne tråden

Det kan jo være en banan? Loff? Lommebok? Mobiltelefon? Hamster? Spekepølse? Sammenrulla tennissokk? Kongle?

Du må ikke tenke koffert hele tiden, vet du! ;o)

"Vad har du i fickan, Jan, är det en jättebanan...."

http://www.youtube.com/watch?v=xDki0JPpZ28

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224591917' post='3991684]

Det hender seg at jeg gløtter (på jeansen og tenker *hmm*), men det er sikkert ikke i tråd med dol-reglementet. Jeg blir sikkert kasta ut herfra nå ;o)

Det styggeste jeg ser er mannfolk i for trange klær, der ingenting blir overlatt til fantasien. Det er rett og slett pyton.

Det siste du skriver skjønner jeg veldig godt, det er ikke pent, det er helt sikkert.

Men vanlige buler, som stort sett alle menn har, er jo slik det skal være, vi kan ikke akkurat tape den bakover med ei snor oppover ryggen festet rundt halsen heller for at den ikke skal synes:-)

Jeg tror at de fleste jenter liker å se det, uten at de liker å se det på alle menn.

Prøv å sitte i en betjeningsskranke med høyde som er omtrent sånn at du stirrer rett inn i bulene til alle menn i en viss høyde... Jadda. Det er innimellom litt vanskelig å vite hvor man skal feste blikket ja.

Hehe, det kan jeg tro ja. Det må jo være et drømmested for påkledte erigerte blottere;)

Det siste du skriver skjønner jeg veldig godt, det er ikke pent, det er helt sikkert.

Men vanlige buler, som stort sett alle menn har, er jo slik det skal være, vi kan ikke akkurat tape den bakover med ei snor oppover ryggen festet rundt halsen heller for at den ikke skal synes:-)

Jeg tror at de fleste jenter liker å se det, uten at de liker å se det på alle menn.

Er det en kvelerslange du er utstyrt med? ;o) Komisk om du skulle få akutt ryggkløe, hehe!

Bulen skal være der. Akkurat _der_, ja. En mann er ikke sexy uten bul.

Ikke godt å vite hva som ligger bak, antagelig en form for blotting uten å dra av seg trusa, en slags seksuell tilfredsstillelse, vise seg frem. Er han godt utstyrt så er det vel antagelig det han i tillegg ønsker å vise deg.

Han gjør det på en måte som blir vanskelig å ta han på, bortsett fra at du kan si det direkte til han, men da vet han at du har sett og han vet også at han ikke vil bli dømt for noe.

Hm. Nå tror jeg du er inne på det her. Han kommer igjen i løpet av uka. Nå skal jeg irritere ham litt ved å ikke se på ham i det hele tatt og se hva som skjer da:)

Annonse

Alle liker selvsagt ikke dette, vi er alle forskjellig, men jeg ser ikke bort i fra at over halvparten av jentene liker å se på buler, uten at jeg har noen statistikk å vise til, men det betyr ikke at de liker å se på buler til alle menn.

Nemlig:) Og så tror jeg kanskje at de fleste liker å få velge selv hvilke buler de skal se på, og ikke å få dem dytta på seg. Eh, ikke bokstavlig talt da, men. Ja, du skjønner:)

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224592654' post='3991698]

Er det en kvelerslange du er utstyrt med? ;o) Komisk om du skulle få akutt ryggkløe, hehe!

Bulen skal være der. Akkurat _der_, ja. En mann er ikke sexy uten bul.

Boa slange:-) Fordelen med snor er at hvis den ikke oppfører seg skikkelig er det bare å få den til å kysse deg i rævva, hehe.

Selvsagt skal bulen være der, skikkelig mannfolk har bule:-)

Prøv å sitte i en betjeningsskranke med høyde som er omtrent sånn at du stirrer rett inn i bulene til alle menn i en viss høyde... Jadda. Det er innimellom litt vanskelig å vite hvor man skal feste blikket ja.

Har du sett på "Ylvis møter veggen"? *rødme*

Annonse

Nemlig:) Og så tror jeg kanskje at de fleste liker å få velge selv hvilke buler de skal se på, og ikke å få dem dytta på seg. Eh, ikke bokstavlig talt da, men. Ja, du skjønner:)

Jeg er helt med! :-)

Selvsagt har jeg også tittet med positiv interesse på enkelte buler, men sjansen for at jeg ville gjort det samme på en helt tilfeldig mann som bare blir "påpdyttet" meg som i det tilfellet du beskriver er omtrent null.

Det er sant, men du verden å ha en stiv en i en slik vinkel er mildt sagt ubehagelig og veldig vondt.

Det er jo umulig å bryte den ned for å pisse jo, jeg står på henda hver morgen:-)

Hehe, jeg sa ikke noe om at det var behagelig:-) Og jeg kan godt tenke meg problematikken...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...