Gå til innhold

Sexlivet dør ut... for tredje gang

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

he he.. pussig at du skriver som du skriver.. du skriver at bl.a at kvinner finner seg "yngre" elskere.. Da må jo den dama se bra ut da.. for jeg selv synes ikke noe om damer i 35-40 åra.. ;) De blir for gamle for meg. Jeg er en mann på 41.

Det er riktig det at begge parter har ansvar for å holde seg delikat for hverandre. Men folk har ei lei tendens til å ta hverandre for gitt når de har vært sammen noen år. det er jo ikke for ingenting at menn ser på andre damer som er yngre.. det er jo naturlig. Men i Norge har man en mentalitet som er helt tullete.. En mener at hvis en mann på 40-45 ser på damer og får seg med ei dame i 20 åra.. da er han en gris.. når ei dame som gjør det samme i en aldre av 40-45.. da er det helt i orden. det er jo ikkenoe rart at vi menn drar til øst europa eller østen for å finne vårs yngre kvinner.. de har en annen mentalitet en dere norske kvinnfolk, Jeg trur at hvis mentaliteten fortsetter som den gjør.. kommer det til å være mange sure.. grinete og bitre.. damer og herrer rundt omkring. denne her norske femenismen har tatt helt overhånd

''Da må jo den dama se bra ut da.. for jeg selv synes ikke noe om damer i 35-40 åra.. ;) De blir for gamle for meg.''

Det er ikke vanskelig å forstå at kanskje heller de yngre enn de "eldre" damene faller for ditt vidd og din sjarm :)

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Skomann

6

• mil1365380270

5

• løvinne71

3

• bustebeisa

3

Gjest ViViola

he he.. jeg synes at vi burde adoptere barn i verden som ikke har det bra som vi her i vesten.. det er mange barn som trenger mødre og fedre.. Å bli gravid er jo egosentrisk..

Det går jo ikke an, da, for de kvinnene som har båret fra de ikke-vestlige barna får jo også ødelagt kropp - og hva med de stakkars mennene der, da? Skal de liksom slite med stygge kvinnekropper mens man her i vesten bare skal få kose seg? Hvor er rettferdigheten i det, liksom???

Nei, reproduksjon er skadelig for Det Perfekte Ytre på Den Perfekte Manns Kone! (Jeg går ut fra at mennene til disse konene som skal holde seg smekre og vakre gjennom livet selv er tipp-topp, og ikke slike bleikfeite delvis hårløse som mange menn er i dag.)

Gjest så det

he he.. pussig at du skriver som du skriver.. du skriver at bl.a at kvinner finner seg "yngre" elskere.. Da må jo den dama se bra ut da.. for jeg selv synes ikke noe om damer i 35-40 åra.. ;) De blir for gamle for meg. Jeg er en mann på 41.

Det er riktig det at begge parter har ansvar for å holde seg delikat for hverandre. Men folk har ei lei tendens til å ta hverandre for gitt når de har vært sammen noen år. det er jo ikke for ingenting at menn ser på andre damer som er yngre.. det er jo naturlig. Men i Norge har man en mentalitet som er helt tullete.. En mener at hvis en mann på 40-45 ser på damer og får seg med ei dame i 20 åra.. da er han en gris.. når ei dame som gjør det samme i en aldre av 40-45.. da er det helt i orden. det er jo ikkenoe rart at vi menn drar til øst europa eller østen for å finne vårs yngre kvinner.. de har en annen mentalitet en dere norske kvinnfolk, Jeg trur at hvis mentaliteten fortsetter som den gjør.. kommer det til å være mange sure.. grinete og bitre.. damer og herrer rundt omkring. denne her norske femenismen har tatt helt overhånd

Sånne menn som deg har heller ikke sjangs på en oppegående kvinne i 30- 40åra.

Jeg synes kvinner har ett ansvar for å sørge for å holde seg flotte selv etter å ha fått barn. Bare fordi kvinnen har fått barn så betyr ikke det at hun skal neglisere sitt utseende av den grunn. Det er fremdeles veldig viktig å være attraktiv overfor sin partner. Jeg synes heller ikke det er sexy med dissende mager og lår.. pupper som er blitt som gamle sokker etter at de har diet sine barn.

Se på Hollywood damene.. se på andre kjente norske kvinner som holder seg flotte, de tar seg tid til å trene for å holde seg flotte.

Til dere kvinner: det er bare å sette av tid til trening.. Husk at det var jo en grunn til at dere fant den mannen dere endte opp med. Mange kvinner har dessverre altfor dårlig tendens til å la utseende gå for lut og kaldt vann.. komme i bakgrunnen når de har fått barn. det er det ingen grunn til. Det er jo ikke så rart at vi menn ser på yngre eller kvinner som er mer snertne en den vi er i lag med.. Vil dere kvinner ha det hott hjemme.. så må dere sørge for å gjøre noe med dere selv. Dere må tenke over hva dere spiser og drikker, og så må det trenes ofte. Det finnes mange helse studioer som er barne pass vennlig mens dere trener.

Jeg synes du skulle sette av MYE tid til å lære deg reglene for rettskrivning og orddeling.

Du aner ikke hvor mange som synes dårlig norsk er lite sexy.

Gjest --anonymon

Jeg synes kvinner har ett ansvar for å sørge for å holde seg flotte selv etter å ha fått barn. Bare fordi kvinnen har fått barn så betyr ikke det at hun skal neglisere sitt utseende av den grunn. Det er fremdeles veldig viktig å være attraktiv overfor sin partner. Jeg synes heller ikke det er sexy med dissende mager og lår.. pupper som er blitt som gamle sokker etter at de har diet sine barn.

Se på Hollywood damene.. se på andre kjente norske kvinner som holder seg flotte, de tar seg tid til å trene for å holde seg flotte.

Til dere kvinner: det er bare å sette av tid til trening.. Husk at det var jo en grunn til at dere fant den mannen dere endte opp med. Mange kvinner har dessverre altfor dårlig tendens til å la utseende gå for lut og kaldt vann.. komme i bakgrunnen når de har fått barn. det er det ingen grunn til. Det er jo ikke så rart at vi menn ser på yngre eller kvinner som er mer snertne en den vi er i lag med.. Vil dere kvinner ha det hott hjemme.. så må dere sørge for å gjøre noe med dere selv. Dere må tenke over hva dere spiser og drikker, og så må det trenes ofte. Det finnes mange helse studioer som er barne pass vennlig mens dere trener.

Generelt ser ikke dere mannfolk ut som et fruktfat når dere begynner å dra på åra. Kan ikke se at det er forskjell på kvinner og menn der.

he he.. jeg synes at vi burde adoptere barn i verden som ikke har det bra som vi her i vesten.. det er mange barn som trenger mødre og fedre.. Å bli gravid er jo egosentrisk..

Så du mener det er en god gjerning å adoptere for at ikke kvinnene du ser rundt deg skal bli slappere i fisken?

Annonse

''Det finnes mange helse studioer som er barne pass vennlig mens dere trener.''

Ja, for det kunne det vel ikke falle barnefaren inn å passe ungene mens kona trener - for at han skal være fornøyd med henne.

Ja. jeg synes generellt at norske kvinner er flinkere enn menn til å ta vare på sitt utseende, selvom de når den alderen at ting begynner å "forfalle" litt.

Poenget er ikke at man skal se ut som man gjorde da man var 20. Men at man gjør det beste ut av hvordan man er blitt, selvom man faktisk har fått et par rynker, eller lagt på seg noen kilo.

Dette gjelder både for menn og kvinner.

Det pussige er at jeg tenker akkurat det samme som deg når det gjelder menn!

Jeg er i den aldersgruppa du sjelden finner tiltrekkende( 35-40,) og jeg synes det er svært få jevnaldrende menn som er særlig attraktive!

Utseendemessig tiltrekkes jeg lettest av menn som er noen år yngre enn meg, fordi jeg synes mange jevnaldrende, eller litt eldre, har forfallt mye.

Men dette betyr ikke at jeg ville ha valgt en mye yngre mann som livspartner!

Da ville jeg nok foretrukket en person som hadde noenlude samme livserfaring som meg, og var på samme nivå også mentalt.

Heldigvis er ikke dette noen aktuell problemstilling for meg, siden jeg har en mann som også holder seg godt for alderen.

Men tanken har slått meg at hvis jeg måtte ut på markedet, ville jeg kanskje fått problemer med å finne en mann med riktig kombinasjon av alder og utseende...

Det er lov å tenke før man skriver!

he he, fint at du synes det er morsomt.... :) det er jo ikke rart at det er så mye utroskap... vettu.. Men det er jo typisk norsk å tenke som du gjør.. for du passer sikkert til den beskrivelsen som denne tråd omhandler :D

For en gjøk du er! Punktum!

Gjest dustedama

''Jeg er en mann på 41.''

Vet du? Det har jeg store problemer med å tro på.

Annonse

Gjest dustedama

Virker som folk ofte er utro selv om partneren er pen. Og gjerne med folk som er langt mindre pene enn partneren. Snart julebordsesong, følg med :-)

''Virker som folk ofte er utro selv om partneren er pen. Og gjerne med folk som er langt mindre pene enn partneren''

Dette skal vistnok være vitenskapelig bevist. Når mannen ikke føler seg verdsatt hjemme, satser han på ei "mindre pen" elskerinne, som vil forgude ham, og være takknemlig over å -i det minste- være noens elskerinne. Forstå det den som kan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...