Gå til innhold

Har funnet mannen jeg vil ha men..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• mil1365380270

6

• laban

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg leste ikke vitsen. Jeg leste det du skrev i siste avsnitt.

Greit - det var ikke så veldig alvorlig ment, det heller :-)

Men jeg fastholder at man ikke skal tolke inn kompliserte dybder på grunt farvann. Hvor grunt det er, finner man ut etter hvert...

Gjest fortapt og forelsket

Han ville vel helst prøve å få litt mer søvn og ville komme seg raskt i seng igjen. Da skal du jo reise likevel så hvorfor bruke så lang tid på å få deg ut av huset? Jeg er praktisk sånn, hehe.

Tja, ikke godt å si, men to til tre er jo ikke akkurat så dårlig det heller. Kanskje jeg hadde ønsket noe mer enn det, men vi er jo alle forskjellig, så noen synes det er helt ok, for andre er det for lite.

Du må nok avvente litt for se hvordan det utvikler seg, noen er jo veldig tafatte på dette området selv om de er veldig interessert.

Kan jo være at han holder litt tilbake også i frykt for at det skal bli slutt før det tar av skikkelig. Da blir han i alle fall ikke så skuffet.

Men det er vanskelig å si om det er fordi han bare er sånn eller om han bare er middelmådig interessert. Dette må du nok bruke litt mer tid på og se det an.

Takk!! -Han er litt tafatt.. han har sagt det :o)

Du er overfølsom. Ta tiden til hjelp, nyt det dere har. Hvis han gir blaffen i deg, merker du det på andre måter enn at han bruker 5 min på fotball når det ikke passer deg og ser trøtt ut når han lukker deg ut om morgenen ;-)

Dog er det lurt å velge menn med riktige egenskaper. "Du kan ikke lære gammel hund å sitte..." Om du vet du trenger bekreftelse, blomster, lange telefonsamtaler og hyppige romantiske overraskelser, er dette antageligvis ikke mannen for deg.

Jaja.. han har bedt om tid og vil ikke gå for raskt frem. Det samme har jeg sagt. Han er usikker og det er jeg og. MEN, han er litt mindre utadvent enn meg.. Er vant til en mann som ikke gjorde annet enn å psyke meg ned -og i tillegg la andre gjøre det, så jeg er nok overfølsom nå, ja.. -Og selvsagt livredd for at jeg skal mase for mye, være for pågående osv..

-Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal oppføre meg

Annonse

Takk!! -Han er litt tafatt.. han har sagt det :o)

For å snu det på hodet: Ønsker du deg et tafatt mannfolk? Jeg hadde rømt...

Når det er sagt, så trenger du ikke å analysere hver eneste bevegelse han gjør. Konsentrer deg om å øke din egen selvtillit!

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224762186' post='3993783]

For å snu det på hodet: Ønsker du deg et tafatt mannfolk? Jeg hadde rømt...

Når det er sagt, så trenger du ikke å analysere hver eneste bevegelse han gjør. Konsentrer deg om å øke din egen selvtillit!

:o) Jeg vet så inderlig godt hva jeg ikke vil ha, utifra ekteskapet jeg har bak meg. Denne mannen er ikke sånn. Om han er tafatt fordi han ikke er trygg på meg er ikke det samme som at han er tafatt på alle andre ting.

en mann som har levd alene i noen år, trenger tid til å aklimatisere seg. Han gjør jo sikkert så godt han kan, men det er ikke så lett å tilfredsstille mine behov heller. Jeg ser an tida litt og nyter det som er nå. Blir det forsterket er det fantastisk, og gjør det ikke, er det ikke oss to som er ment for hverandre.

Har du lest denne her? Den finnes i ørten versjoner ute på nett:

http://www.vgb.no/2891/perma/21627/

Det må være en grunn til at den spres i hundretusenvis, kvinner imellom, tror du ikke?

Ikke gjør tingene for vanskelige. Menn er enkle - øl i en hånd, fotball på TV og dame i den andre armkroken er sånn omtrent den kapasiteten de har :-)

Hehe, denne er jævlig bra og sier noe om hvor kompliserte jenter er og hvor ukompliserte vi menn er.

Den er nok litt på spissen, men et bra eksempel.

Annonse

mil1365380270

Jaja.. han har bedt om tid og vil ikke gå for raskt frem. Det samme har jeg sagt. Han er usikker og det er jeg og. MEN, han er litt mindre utadvent enn meg.. Er vant til en mann som ikke gjorde annet enn å psyke meg ned -og i tillegg la andre gjøre det, så jeg er nok overfølsom nå, ja.. -Og selvsagt livredd for at jeg skal mase for mye, være for pågående osv..

-Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal oppføre meg

Blir han glad når du tar initiativ til samvær, så har du svaret på om han liker deg :-) Tenk deg om to ganger når du tviler og ikke la det gå ut over han. Da får du heller spørre om noe føles virkelig galt mellom dere.

For meg virker han kjedelig fordi jeg har inntrykk av at han er litt treg og lite fantasifull. Han blir nok ikke livligere med tiden.

Slo meg at du muligens legger stor vekt på trygghet. Han er sikkert trygg og god. Dog kan man være trygg og tilby forutsigbarhet uten å være initiativløs.... Du vet om dere passer sammen, om denne mannen får deg til å blomstre, eller om han stjeler energi.

Næææh, ikke alt,- men hva med det viktigste?

F.eks. som i denne vitsen: Æsj, ManU tapte!

Hehe, det skjedde to viktige ting for han denne kvelden. Favorittlaget hans tapte, dessverre for han, men så fikk han pult, det oppveide ganske mye vil jeg tro:-)

Jeg for min del hadde vært mest opptatt av det siste:-)

Blir han glad når du tar initiativ til samvær, så har du svaret på om han liker deg :-) Tenk deg om to ganger når du tviler og ikke la det gå ut over han. Da får du heller spørre om noe føles virkelig galt mellom dere.

For meg virker han kjedelig fordi jeg har inntrykk av at han er litt treg og lite fantasifull. Han blir nok ikke livligere med tiden.

Slo meg at du muligens legger stor vekt på trygghet. Han er sikkert trygg og god. Dog kan man være trygg og tilby forutsigbarhet uten å være initiativløs.... Du vet om dere passer sammen, om denne mannen får deg til å blomstre, eller om han stjeler energi.

:o) Er disse tingene jeg går og grunner mye på også. Og ja, jeg er desperat etter trygghet.

Om han får meg til å blomstre?! JAA han får meg til å blomstre og sprudle. Han er utrolig god.. når han slipper seg litt. Morsom, full av humor og mega-sosial. Jeg må bare la tida jobbe litt for oss. Slappe av litt og se hvordan det blir etterhvert.

Hehe, det skjedde to viktige ting for han denne kvelden. Favorittlaget hans tapte, dessverre for han, men så fikk han pult, det oppveide ganske mye vil jeg tro:-)

Jeg for min del hadde vært mest opptatt av det siste:-)

''Jeg for min del hadde vært mest opptatt av det siste:-)''

Nå ble jeg overrasket ;p

mil1365380270

:o) Er disse tingene jeg går og grunner mye på også. Og ja, jeg er desperat etter trygghet.

Om han får meg til å blomstre?! JAA han får meg til å blomstre og sprudle. Han er utrolig god.. når han slipper seg litt. Morsom, full av humor og mega-sosial. Jeg må bare la tida jobbe litt for oss. Slappe av litt og se hvordan det blir etterhvert.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...