Gjest Ikke nick akkurat nå, nei. Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Han har gjort det igjen... Hatt kontakt med den kvinnen jeg trodde han aldri mer skulle ha kontakt med, og jeg er ødelagt, igjen.. Det er noen år siden sist jeg vet at de hadde kontakt, men hva tilsier at dette ikke har pågått hele tiden..? Over sju år, rett til helvete.. Betyr jeg virkelig så lite for ham? Han har ødelagt alt nå. Jeg hadde såvidt begynt å tro at dette var noe han hadde sluttet med, det var ikke lenger sånn at jeg tenkte "hva om han snakker med henne nå?" hver gang jeg var ute med venner, og følte meg mislykket, stygg, uelsket og verdiløs... Hvorfor gjør han dette mot meg? Jeg klarer virkelig ikke mer, han har jo fått sjanse etter sjanse etter sjanse, skal jeg aldri lære? Og nå er fotballkamp på tv så uendelig mye mer interessant enn å forsøke å kjempe for å beholde meg.. Det gjør så vanvittig vondt! Men han kommer aldri til å skjønne. Når skal jeg innse det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Innse det nå i dag. Flytt fra ham så snart som mulig og start et mye bedre liv uten denne drittsekken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2602162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Du skal innse det nå. Du fortjener bedre enn dette. Gå videre med livet ditt. Ikke la syv nye år gå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2602166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Han gir beng. Ikke bruk mer tid på ham. Det er en stor gjeng flotte menn der ute som aldri i livet ville oppført seg sånn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2602203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dustedama Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 I dag. Nå!! Livet er verdifullt, vi skylder oss selv å gjøre det beste ut av det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2602210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest til deg Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg sitter i den situasjonen at jeg er sviktet for første gang (mindre enn et år siden), med en mann som heller aldri jobbet for forholdet - før han fikk kniven på strupen 5 ganger og skjønte at han var i ferd med å miste meg. Nå jobber han som aldri før og alt tyder på at han har kommet ut av den jævlige mannehulen sin og skjønt et par ting (men vi får se hvor lenge det varer). Jeg VET at jeg kutter ham med det samme jeg blir misfornøyd med hans innsats igjen for jeg vet at jeg har styrken til å gå. Kjærligheten er god og bygger opp, den svikter ikke. Har ikke mannen din skjønt det etter 7 år, så stikk. Finn frem styrken som du garantert har. Vil han ha deg, så la HAN få kjempe i 7 år... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2602261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva ligger det i å ha "hatt kontakt" da? Er det en mail eller sms a`la "hvordan-går-det-med-deg"? Eller snakker vi om flørting, møter og evt. utroskap? Er intiativet fra hans side, eller har han blitt kontaktet av henne? Dette skriver du ikke noe om, så det er litt vanskelig for utenforstående å vurdere hvor alvorlig dette egentlig er .. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2602604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke nick akkurat nå, nei. Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva ligger det i å ha "hatt kontakt" da? Er det en mail eller sms a`la "hvordan-går-det-med-deg"? Eller snakker vi om flørting, møter og evt. utroskap? Er intiativet fra hans side, eller har han blitt kontaktet av henne? Dette skriver du ikke noe om, så det er litt vanskelig for utenforstående å vurdere hvor alvorlig dette egentlig er .. De har hatt kontakt en kveld jeg var ute med noen venninner, om hva vet jeg ikke, for det "husker han ikke". Tjue sms ut, og en samtale på litt over en time fra hans jobbtlf er alt jeg vet. Problemet er bare at dette sikkert er 10-12 gangen dette skjer, og hver gang lover han at fra nå av skal han være ærlig og fortelle meg hvis de har kontakt, og om hva. Problemet er altså ikke at de eventuelt har hatt en "hei hvordan går det"-kontakt, men at han ikke forteller det til meg fordi han håper at jeg ikke skal oppdage det. Det er _uærligheten_ hans som er problemet, ikke kontakten i seg selv. Han lover selvsagt bot og bedring nå også. Dette skal aldri skje igjen, jeg skal få fullt innsyn i alt jeg vil ha innsyn i, mobil, email, hva det enn måtte være. Og det er jo sikkert vel og bra det, men jeg orker ikke å måtte bruke tid og energi på å kontrollere hva han driver med. Jeg vil kunne vite at han ikke gjør sånt fordi jeg må kunne stole på at kjæresten min ikke har kontakt med andre kvinner på den måten bak min rygg. Er det for mye forlangt? Dette er en kvinne som han er/var betatt av. Hun er fra hans hjemsted, og han har kjent henne lenger enn han har vært kjæreste med meg. Han har altså hatt enhver mulighet til å være kjæreste med henne hvis han ville, men foretrekker tydeligvis heller å være min kjæreste, og heller sende "jeg savner deg, tenker på deg, skulle ønske jeg kunne være hos deg i natt, jeg skulle gitt hva som helst for å være med deg hjem i kveld i stedet for å dra hjem sammen med X"-meldinger med. Om de treffes, hvor ofte osv har jeg ingen kjennskap til, for han nekter for alt fram til det øyeblikket jeg har det svart på hvitt at de har hatt kontakt, og han _vet_ 100% sikkert at jeg vet. Det at de er fra samme sted innebærer at hver gang vi er hjemme på sommerferie, juleferie og sånt, når jeg er med min familie og han med hans familie og vi er milevis fra hverandre, så kan jeg ikke stole på at han ikke gjør hva det enn måtte falle ham inn å gjøre med denne kvinnen. Jeg kan jo ikke kontrollere hva han gjør til enhver tid, og det er jeg heller ikke interessert i å kunne. Jeg vil kunne stole på at han holder det han lover. Men det kan jeg jo ikke, når han gang på gang viser at hans ord og lovnader ikke er verdt luften han bruker for å si det engang. Gir det et bedre grunnlag for vurdering fra utenforstående? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2602789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 De har hatt kontakt en kveld jeg var ute med noen venninner, om hva vet jeg ikke, for det "husker han ikke". Tjue sms ut, og en samtale på litt over en time fra hans jobbtlf er alt jeg vet. Problemet er bare at dette sikkert er 10-12 gangen dette skjer, og hver gang lover han at fra nå av skal han være ærlig og fortelle meg hvis de har kontakt, og om hva. Problemet er altså ikke at de eventuelt har hatt en "hei hvordan går det"-kontakt, men at han ikke forteller det til meg fordi han håper at jeg ikke skal oppdage det. Det er _uærligheten_ hans som er problemet, ikke kontakten i seg selv. Han lover selvsagt bot og bedring nå også. Dette skal aldri skje igjen, jeg skal få fullt innsyn i alt jeg vil ha innsyn i, mobil, email, hva det enn måtte være. Og det er jo sikkert vel og bra det, men jeg orker ikke å måtte bruke tid og energi på å kontrollere hva han driver med. Jeg vil kunne vite at han ikke gjør sånt fordi jeg må kunne stole på at kjæresten min ikke har kontakt med andre kvinner på den måten bak min rygg. Er det for mye forlangt? Dette er en kvinne som han er/var betatt av. Hun er fra hans hjemsted, og han har kjent henne lenger enn han har vært kjæreste med meg. Han har altså hatt enhver mulighet til å være kjæreste med henne hvis han ville, men foretrekker tydeligvis heller å være min kjæreste, og heller sende "jeg savner deg, tenker på deg, skulle ønske jeg kunne være hos deg i natt, jeg skulle gitt hva som helst for å være med deg hjem i kveld i stedet for å dra hjem sammen med X"-meldinger med. Om de treffes, hvor ofte osv har jeg ingen kjennskap til, for han nekter for alt fram til det øyeblikket jeg har det svart på hvitt at de har hatt kontakt, og han _vet_ 100% sikkert at jeg vet. Det at de er fra samme sted innebærer at hver gang vi er hjemme på sommerferie, juleferie og sånt, når jeg er med min familie og han med hans familie og vi er milevis fra hverandre, så kan jeg ikke stole på at han ikke gjør hva det enn måtte falle ham inn å gjøre med denne kvinnen. Jeg kan jo ikke kontrollere hva han gjør til enhver tid, og det er jeg heller ikke interessert i å kunne. Jeg vil kunne stole på at han holder det han lover. Men det kan jeg jo ikke, når han gang på gang viser at hans ord og lovnader ikke er verdt luften han bruker for å si det engang. Gir det et bedre grunnlag for vurdering fra utenforstående? Jeg får et veldig klart bilde av dette: Hvis noe bjeffer, har fire bein og hale så kan det forsøke å la deg få tilgang på hva som helst av informasjon om katter for å overbevise om at det er en katt - men det _er_ en hund. Dette er en løgnaktig dust. Han har vært det hele veien. Han kommer til å fortsette med det også. Enten kan du leve med at han går bak ryggen din, eller så må du finne deg en som ikke gjør det - for den her kommer til å fortsette som han pleier. Dessuten så har han lært gjennom de 11 eksemplene før dette i rekka at dette ikke får andre konsekvenser enn at du er sur en stund og at han må rydde ut av mobilen sin. Ergo - enda mindre grunn til at han skal stresse med å bry seg om at du ikke liker dette. Hadde kjæresten min sendt _noen_ en melding og sagt han skulle ønske han kunne fulgt noen andre enn meg hjem på kvelden så hadde han blitt pent nødt til det også. Jeg har rett og slett ikke lyst til å ha en kjæreste som er forelsket i en annen enn meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2602798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 jeg hadde ikke orket og gå rundt å lure på om typen er utro eller ikke,,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2603221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 De har hatt kontakt en kveld jeg var ute med noen venninner, om hva vet jeg ikke, for det "husker han ikke". Tjue sms ut, og en samtale på litt over en time fra hans jobbtlf er alt jeg vet. Problemet er bare at dette sikkert er 10-12 gangen dette skjer, og hver gang lover han at fra nå av skal han være ærlig og fortelle meg hvis de har kontakt, og om hva. Problemet er altså ikke at de eventuelt har hatt en "hei hvordan går det"-kontakt, men at han ikke forteller det til meg fordi han håper at jeg ikke skal oppdage det. Det er _uærligheten_ hans som er problemet, ikke kontakten i seg selv. Han lover selvsagt bot og bedring nå også. Dette skal aldri skje igjen, jeg skal få fullt innsyn i alt jeg vil ha innsyn i, mobil, email, hva det enn måtte være. Og det er jo sikkert vel og bra det, men jeg orker ikke å måtte bruke tid og energi på å kontrollere hva han driver med. Jeg vil kunne vite at han ikke gjør sånt fordi jeg må kunne stole på at kjæresten min ikke har kontakt med andre kvinner på den måten bak min rygg. Er det for mye forlangt? Dette er en kvinne som han er/var betatt av. Hun er fra hans hjemsted, og han har kjent henne lenger enn han har vært kjæreste med meg. Han har altså hatt enhver mulighet til å være kjæreste med henne hvis han ville, men foretrekker tydeligvis heller å være min kjæreste, og heller sende "jeg savner deg, tenker på deg, skulle ønske jeg kunne være hos deg i natt, jeg skulle gitt hva som helst for å være med deg hjem i kveld i stedet for å dra hjem sammen med X"-meldinger med. Om de treffes, hvor ofte osv har jeg ingen kjennskap til, for han nekter for alt fram til det øyeblikket jeg har det svart på hvitt at de har hatt kontakt, og han _vet_ 100% sikkert at jeg vet. Det at de er fra samme sted innebærer at hver gang vi er hjemme på sommerferie, juleferie og sånt, når jeg er med min familie og han med hans familie og vi er milevis fra hverandre, så kan jeg ikke stole på at han ikke gjør hva det enn måtte falle ham inn å gjøre med denne kvinnen. Jeg kan jo ikke kontrollere hva han gjør til enhver tid, og det er jeg heller ikke interessert i å kunne. Jeg vil kunne stole på at han holder det han lover. Men det kan jeg jo ikke, når han gang på gang viser at hans ord og lovnader ikke er verdt luften han bruker for å si det engang. Gir det et bedre grunnlag for vurdering fra utenforstående? Ja. Dette var jo en mye tydeligere beskrivelse av hva som foregår! Og jeg har full forståelse for at du blir både sint, fortvilet og sjalu! Den type kontakt han har med henne, (ved å skrive sms om at han savner henne og skulle ønske han var sammen med henne etc.) er helt uakseptabelt når han er i et forhold med deg. Jeg hadde nok ikke orket å være i et forhold med en som hadde så sterke følelser for en annen! Jeg vet av egen erfaring at det er fullt mulig å være glad i / forelsket i 2 personer samtidig. Og antagelig er det dette kjæresten din opplever. Han er egentlig glad i deg og vil leve med deg. men samtidig er han svært svak for en annen dame som han ikke helt klarer å gi slipp på. Dette er selvsagt ikke forenelig med å leve i et monogamt parforhold. Så kjæresten din kan ikke forvente noen forståelse eller aksept for dette. Han er nødt til å ta et valg. Og hvis han ikke er istand til dette selv, må han ta konsekvensene av at andre velger for ham. For din del er det jo håpløst å leve med konstant usikkerhet om at typen er utro, eller har følelser for en annen. Og i et ordentlig forhold burde det ikke være nødvendig å måtte overvåke parteren for å forhindre, eller avsløre, at han driver med en annen dame! Du må prøve å finne styrken i deg selv til å komme deg ut av denne uverdige situasjonen. Sålenge du tilgir gang på gang og gir ham nye sjanser, så vil han sikkert la det skure og gå sålenge han slipper unna med det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/316910-og-han-har-gjort-det-igjen/#findComment-2605434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.