Gå til innhold

Er du glad i samboerens barn?

Anbefalte innlegg

Vi kan snu litt på flisa her også:

Jeg synes nesten det ville være en fornærmelse ovenfor biologiske barn, om de ikke var reservert en helt spesiell plass, og ble ansett som helt unike i sine biologiske foreldres øyne.

Men dette utelukker selvsagt ikke at foreldrene også er glad i evt. adoptivsøsken!

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• løvinne71

21

• fei1365380229

14

• AAA

9

• Lotte :o)

6

Vi kan snu litt på flisa her også:

Jeg synes nesten det ville være en fornærmelse ovenfor biologiske barn, om de ikke var reservert en helt spesiell plass, og ble ansett som helt unike i sine biologiske foreldres øyne.

....Og jeg syns det er en fornærmelse mot alle barn dersom de ikke er reservert en spesiell plass i hjertet til moren. (og faren)

Og denne plassen finnes hos meg. Heldigvis. Hvorfor syns du det er vanskelig å godta? Du kan jo faktisk ikke vite noe om det. Er det ikke nok for deg at du er sikker på _egne_ følelser og eget forhold til _dine_ barn?

Men dette utelukker selvsagt ikke at foreldrene også er glad i evt. adoptivsøsken!

...Men da som en slags annensorteringsbarn da, siden eventuelle adoptivsøsken ikke har denne spesielle plassen som ikke gjelder alle barn, men bare de man har født iflg deg.

.Alvorlig talt altså, nå begynner dette å bli ganske ekkelt.

...Men da som en slags annensorteringsbarn da, siden eventuelle adoptivsøsken ikke har denne spesielle plassen som ikke gjelder alle barn, men bare de man har født iflg deg.

.Alvorlig talt altså, nå begynner dette å bli ganske ekkelt.

Du tolker som du vil, hører jeg...

Alt kan jo vris og vrenges på hvis man ønsker å oppfatte ting i værste mening..

Tror ikke det er noen vits i å diskutere dette mere.

?

Fortell meg gjerne hvordan det du sier kan tolkes på annen måte.

Utsagn:

Jeg synes marsipankake er bedre en sjokoladekake.

Tolkningsmetode nr 1:

Man liker begge slags kaker veldig godt, men foretrekker marsipankake hvis man har valget.

Tolkningsmetode nr.2:

Siden man velger marsipankake, liker man nok ikke sjokoladekake..

Du valgte å bruke tolkningsmetode 2 på mitt utsagn.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...