Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Også forrige mnd hadde jeg ganske kraftige eggløsningssmerter, men denne gangen er det enda verre. Nå har jeg vært nødt til å ta smertestillende for å orke å være på jobb!

Har ved ett (kjent) tilfelle hatt cyste på eggleder, kan disse smertene tyde på at jeg har fått det igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316931-eggl%C3%B8sningssmerter-cyste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Vært til ul for andre ting. Han som utførte ultralyden sa jeg hadde cyste på egglederen. Jeg har varierende smerter ved eggløsning, noen ganger vondt, andre ganger kjenner jeg det ikke. Han sa det er helt normalt, viser at egglederne er i aktivitet.

Vært til ul for andre ting. Han som utførte ultralyden sa jeg hadde cyste på egglederen. Jeg har varierende smerter ved eggløsning, noen ganger vondt, andre ganger kjenner jeg det ikke. Han sa det er helt normalt, viser at egglederne er i aktivitet.

Da trenger jeg ikke løpe til legen med en gang, men ser det an et par sykluser til. :o) Takker så mye! :o)

• 2 uker senere...
Gjest Cyste er vondt!

Ja, det kan veldig gjerne være en cyste. Få det sjekket først som sist, sier nå jeg bare, jeg ventet veldig lenge og hadde til slutt en appelsinstor vanncyste på ene egglederen. Det var forferdelig smertefullt, kunne ikke gå ned trapper f.eks. i ett døgn hver måned, måtte sitte på baken og ake meg forsiktig ned.

Ja, det kan veldig gjerne være en cyste. Få det sjekket først som sist, sier nå jeg bare, jeg ventet veldig lenge og hadde til slutt en appelsinstor vanncyste på ene egglederen. Det var forferdelig smertefullt, kunne ikke gå ned trapper f.eks. i ett døgn hver måned, måtte sitte på baken og ake meg forsiktig ned.

Den forrige cycten jeg hadde merket jeg ikke engang, de fant den tilfeldigvis da jeg skulle steriliseres. Den var visstnok på størrelse med en golfball. Hvis det blir like ille i neste syklus får jeg nok ta meg en tur til legen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...