Gå til innhold

dårlig dag!


juize

Anbefalte innlegg

I dag har jeg nesten holdt meg på matta! Men det endte med at jeg stappa i meg litt sjokolade. Syns det var skikkelig digg å spise, men 5 minutter etter fikk jeg den dårlige samvittigheta... Prøvde stoppe meg selv, men endte opp med å gråte og spy! Ikke verdens beste dag altså... Men, kanskje det blir bedre i morra! Er lei av å få dårlig samvittighet hver gang jeg putter noe i munnen! Skulle ønske jeg klarte spise akkurat det jeg ville, og med god samvittighet etterpå!

Men, det er atter en dag i morra, og atter et forsøk!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spydde du etter bare litt sjokolade???

spyr etter 8 burgere, sjokolade for 300 kroner,chips,

is, tre loff, 5 tv-godt poser på en gang jeg!

faen jeg blir så misunnelig!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spydde du etter bare litt sjokolade???

spyr etter 8 burgere, sjokolade for 300 kroner,chips,

is, tre loff, 5 tv-godt poser på en gang jeg!

faen jeg blir så misunnelig!!!!!!!

Jeg klarte stoppe meg selv i å ete... vet ikke om det er bra eller dårlig... har nesten ikke spist i dag, og det lille kom opp igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte stoppe meg selv i å ete... vet ikke om det er bra eller dårlig... har nesten ikke spist i dag, og det lille kom opp igjen...

Lurer på hvorfor jeg alltid eter junk mat når jeg overspiser... det går alltid i sjokolade, is, potetgull og slikt.... virker som om det er det de fleste overspiser på...

Noen som vet om det er no grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor jeg alltid eter junk mat når jeg overspiser... det går alltid i sjokolade, is, potetgull og slikt.... virker som om det er det de fleste overspiser på...

Noen som vet om det er no grunn til det?

hjernen vår er sugen på karbohydrater.

+ det er dritgodt og lett å få opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Doktor Online, Redaksjonen

Lurer på hvorfor jeg alltid eter junk mat når jeg overspiser... det går alltid i sjokolade, is, potetgull og slikt.... virker som om det er det de fleste overspiser på...

Noen som vet om det er no grunn til det?

KJære Juize

Det er i alle fall to grunner til at det du "velger" å spise når du overspiser er karbohydratrik mat (også ofte svært fettrik).

1. Kroppen har som regel måttet vente for lenge på karbohydrater, blodsukkeret synker og kroppen virkelig skriker etter karbohydrater

2. Det at en sulter seg og overspiser påvirker deg mentalt. Du vet med deg selv at du egentlig ikke skulle/ville spise (ofte) en stor mengde med bare tomme kalorier uten noe særlig næringsverdi.

Jeg vil råde deg til å spise frukt , gjerne hermetisert eller tørket frukt som gjør at blodsukkeret ditt opprettholdes over lengre tid i tillegg til at du jobber med en normalisering av spisemønsteret ditt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Doktor Online, Redaksjonen

Jeg klarte stoppe meg selv i å ete... vet ikke om det er bra eller dårlig... har nesten ikke spist i dag, og det lille kom opp igjen...

KJære JUIZE

Det er nettopp det du her beskriver som leder deg inn i neste overspising. Det har du sikkert hørt før. Kroppen din skriker nå etter en regelmessighet når det gjelder næringsinntak. Dersom du ikke allerede får hjelp bør du nå søke veiledning slik at du får informasjon om hvorledes du best kan ta vare på deg selv på veien mot en positiv endring.

Ønske om bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...