ule Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har den siste uka vært nødt til å bruke håndleddstøtte fordi jeg har smerter i håndleddet og i fingrene. Smertene er slik at det verker svakt, jeg klarer ikke bøye håndleddet noe særlig bakover pga vondt og stivt ledd. Det er som om en sene er "for kort" og stram.. Gjør vondt dersom jeg trykker inni håndflaten der tommelleddet begynner. Smertene går også utover i tommelfingeren spesielt og litt ut i pekefingeren. Så gripebevegelser er ikke behagelig. Har i noen år hatt senebetennelse litt til og fra (i korte perioder) i samme håndledd, men det har ikke vært så vondt før som det er nå. Og jeg har ikke merket strålinger ut i fingrene tidligere. Hva kan dette være? Bør jeg oppsøke lege? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317009-vondt-i-h%C3%A5ndleddet-og-fingrene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.