Gjest Kent2 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hei ! Jeg er en gutt/mann på 28 år. Har den siste tiden hatt endel smerter i høyre testikkel og over mot høyre siden av nedre mage. Har vært hos legen min for en kul jeg har på denne testikkelen, men fikk da beskjed at den ikke var farlig. Tok før sommeren masse prøver hos legen. Der fikk jeg som svar at ting var iorden og at jeg var "akkurat" innenfor når det gjaldt krefttest. (Hva betyr det?) Denne kulen har jeg hatt i over 8-10 år, så da kan den vel ikke være farlig? Jeg har også endel smerter i brystet. Og den kulen som ligger midt imellom nederst i brystet har blitt større synes jeg, men dette er vel bare bein? Jeg orker ingenting lenger, og sovner aldri før 3-4 om natten. Kan smerter, utslett og kløe i kroppen komme av for lite søvn? Ugjevn døgnrytme? Til tider har jeg voldsom kløe inne i håndflaten? Hva kan det skyldes? Klarer ikke å komme inn i en fast døgnrytme selv om jeg har en dagtid jobb. Håper du kan svare på disse spm. For vil ikke gå til legen rett etter å ha vært der. mvh Kent 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317076-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.