Gå til innhold

Spørsmål om dating

Anbefalte innlegg

Gjest the Seducer

Hei

Jeg er en Mann

Var ute på byen for en uke siden og sjekket opp ei dame. I går hadde vi vår andre date. Vi møttes på en pub og så litt senere på kvelden så stakk vi på kino. Etter at filmen var ferdig så kjørte dama meg hjem og spurte om vi kunne treffes igjen. (dama spurte) Vi ga hverandre en god klem og jeg gikk ut av bilen..

Vi er begge i midten av 30-årene

Vi har ikke hatt sex ennå. Er det dumt? Jeg ønsker et langvarig forhold og ikke ONS. Så derfor tar jeg det litt forsiktig på dette området...

Her er noen spørsmål jeg har: Hvor raskt bør vår 3. date komme. Vi skal date til helga, men bør vi ha en date før det?

Hvis vi har en date til helga er det normalt med sex da? Litt rart spørsmål men jeg har lest på en del PUA forum og der handler det om å få damer til sengs på kortest mulig tid.. Jeg tenker langsiktig.

Ønsker også forslag til en romantisk date. Jeg tenkte at vi kan bringe mere tid sammen. Lage mat (først gå og handle ingredienser) så koke maten etc... og så se en romantisk film. Enten hos meg eller hos henne. Dette kan fort utvikle seg til sex. Går jeg for fort fram da?

Tar i mot andre gode råd også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317154-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-dating/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke hatt noe date før helgen, litt skal dem jaggu få lov å vente og lengte også:-)....så ikke stress med det, du har helt sikkert kontakt med henne over tlf og sms regner jeg med.

Det med sex trenger du heller ikke å stresse med, blir det naturlig å ha sex i helgen, så har du det, hvis ikke så venter du. Ikke press på i alle fall.

Oppfør deg som en gentleman uten å være tregmes.

Det har ingen hast. :o) Men det er klart vi kvinner setter pris på at du viser at du synes vi er fine da - gjerne litt kyss og kos så vi ikke tror du treffer oss bare for høflighets skyld. ;o)

Jeg sier som Mrxx - faller det seg naturlig å ha sex så ha det (husk kondomer!), gjør det ikke det så venter dere.

Gjest the Seducer

Det har ingen hast. :o) Men det er klart vi kvinner setter pris på at du viser at du synes vi er fine da - gjerne litt kyss og kos så vi ikke tror du treffer oss bare for høflighets skyld. ;o)

Jeg sier som Mrxx - faller det seg naturlig å ha sex så ha det (husk kondomer!), gjør det ikke det så venter dere.

Takk, Jeg har lyst til å kysse henne på neste date. Fikk ikke til dette på forrige date. Vi ble sittende rett mot hverandre med et bor mellom oss.. Det var ikke så lett å ta på hverandre og eskalere ting.. Hvis jeg eskalerer for tregt så frykter jeg at dama ikke vil utvikle de riktige følelsene, frykter hun vil si "la oss bare være venner"

Tar gjerne i mot tips om hva gjøre på neste date slik at vi kan eskalare ting. Er det for tidlig å invitere henne hjem? Vi kan jo gå ut og spise og så stikke hjem til meg (har en flaske sjampis i kjøleskapet). Og så med litt sjampis i blodet kjøre noen kisse rutiner (stå nær henne med hendene rundt henne og si "shhh") etc...

Takk, Jeg har lyst til å kysse henne på neste date. Fikk ikke til dette på forrige date. Vi ble sittende rett mot hverandre med et bor mellom oss.. Det var ikke så lett å ta på hverandre og eskalere ting.. Hvis jeg eskalerer for tregt så frykter jeg at dama ikke vil utvikle de riktige følelsene, frykter hun vil si "la oss bare være venner"

Tar gjerne i mot tips om hva gjøre på neste date slik at vi kan eskalare ting. Er det for tidlig å invitere henne hjem? Vi kan jo gå ut og spise og så stikke hjem til meg (har en flaske sjampis i kjøleskapet). Og så med litt sjampis i blodet kjøre noen kisse rutiner (stå nær henne med hendene rundt henne og si "shhh") etc...

Inviter henne hjem du og se hva som skjer. :o) En godnattklem og et kyss er bare koselig og skulle det utvikle seg til noe mer så la det bare skje - ikke tenk så mye på hvor og nå og hvordan og slikt. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...