Gå til innhold

Analsex - vi prøver, men hun får vondt

Anbefalte innlegg

Skal innrømme at jeg kanskje ble litt barnslig her. Bare litt vonde minner som dukket opp da jeg leste trådstarters innlegg og jeg knyttet det til mine kjedelige erfaringer med press og analsex. Er sikker på at mange kvinner synes analsex er ok, men tror de aller aller fleste har blitt mer eller mindre presset til det de første gangene. Jeg ble presset veldig indirekte ved at partneren min uttrykket hvor mye det betydde for ham og hvor viktig det var for ham å ha en kjæreste som ville bli med på analsex. Dermed ble jeg med og prøvde så godt jeg kunne å late som om det var ok, av frykt for at han skulle miste interessen for meg.

I trådstarters tilfelle, kan det virke som det foregår et press. Dama synes tydeligvis det er veldig vondt, men sier hun ønsker å få det til (mest sannsynlig for hans skyld). Dermed presser han på videre (det var faktisk hans ord) fordi han tror hun har lyst like mye som han.

På denne måten lurer dama både ham og seg selv...og det er jo ganske trist egentlig.

Du og partneren din manglet det viktigste for å lykkes med analsex; god komunikasjon. Ikke alle mangler dette.

At de aller alle fleste jenter bare motvillig går med på å prøve analsex er nok bare en myte. Selv har jeg blitt overrasket over hvor mange som faktisk tar initiativ selv til dette.

Og for ordens skyld, det er også en del menn som ikke er intressert i analsex i det hele tatt.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Maglor

13

• Bookworm

11

• Mary Poppins

3

• Jølsen

3

Annonse

Fordi jeg har sex og til og med nyter det så er jeg prostiturt skjønner du;)

Jøss, visste ikke at prostitusjonsbegrepet hadde blitt utvidet heller jeg:-) Trodde det bare var mennesker som tok betaling for sex jeg... Jaja, da har jeg jammen meg blitt prostituert jeg også da, for har både har og nyter sex;-)

Jøss, visste ikke at prostitusjonsbegrepet hadde blitt utvidet heller jeg:-) Trodde det bare var mennesker som tok betaling for sex jeg... Jaja, da har jeg jammen meg blitt prostituert jeg også da, for har både har og nyter sex;-)

Hehe da er du like mye prostituert som meg :-)

Gjest forståelig-nok-ikke-no-nick-nå

Hehe da er du like mye prostituert som meg :-)

Men jeg, jeg er prostiruert jeg. Jeg nyter sex, analsex tilogmed. Og jeg tar betalt også. Minnes tydelig at min ektemann spanderte middag på meg før vi hadde sex sist. Tror til og med vi drakk vin også. Så jeg var nok både ruset og tok betalt. Fysj og fysj........

Annonse

Men jeg, jeg er prostiruert jeg. Jeg nyter sex, analsex tilogmed. Og jeg tar betalt også. Minnes tydelig at min ektemann spanderte middag på meg før vi hadde sex sist. Tror til og med vi drakk vin også. Så jeg var nok både ruset og tok betalt. Fysj og fysj........

Å kjære vene - dette er jo helt skammelig. Tror jammen meg jeg hadde drukket vin sist vi hadde oss også jeg:-)

Gjest forståelig-nok-ikke-noe-nick-nå

Å kjære vene - dette er jo helt skammelig. Tror jammen meg jeg hadde drukket vin sist vi hadde oss også jeg:-)

Fysj a meg. Nesten en hel nasjon av prostituerte kvinner........hvor skal dette ende?? Med at Jølsen også må prøve!!!! *Fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...