mhe123 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har fått problemer med min venstre hæl. Det er trolig at slimposen under hælen er nedslitt/borte iflg. min fysioterapeaut. Det er nesten umulig å stå mer enn noen få minutter før det blir ubehagelig under hælen. Det er ikke så galt når jeg går i terreng, med gode sko og spesial soler, men ståing er et problem uansett. Er det mulig med et lite 'silikon-innlegg' her for å se om dette kan hjelpe. Det er sikkert bare 3-5 mm det er snakk om, men det vises tydelig på bukser som alltid er litt lenger nede på venstre side når jeg står. Legen har målt meg liggende og sier at det er ingen forskjell, men dette oppdages først når jeg står og får tyngde på føttene. Har dere noe annet tips til dette. Hælinnlegg under solen hjelper litt men er ikke nok. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317170-h%C3%A6lproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.