Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Meg og sambo. Det funker.

Jeg og samboer har barnefri annenhver uke å da trener jeg hvertfall to ganger i uka, er ikke hjemme før etter 1900 men da spiser vi middag sammen å så blir d tv. Han har ikke noe hobby men er fornøyd med sånn det er.

Kunne ønske vi var flinkere til å gå oss hvertfall en tur de ukene men kan jo bli flinkere fra nå. :o)

Ukene vi har barna mine går ettermiddagene med til dem, lekser og middag å så er d ikke lenge før de skal legges.

Når de er lagt har vi i d siste sett prison break, gjesp, begynner å bli litt lei nu men vi e kommet til sesong 3 så snart ferdig...

Sånn er våres liv for tida. Begge fornøyd m det.

Gjest vår hverdag

For øyeblikket går jeg på skole et par kvelder i uka i tillegg til jobben. Men ellers så prioriterer vi hverandre og barna nesten i all fritid.

Vi spiser middag og snakker sammen med ungene. Så er det lekser, div. huslige aktiviteter osv. frem til leggetid.

Deretter koser vi voksne oss forann tv eller snakker sammen.

Hvis en av oss har behov for litt ekstra luft så går denne på tur med bikkja mens den andre er hjemme med barna.

Så mye som mulig :) Vi kan gjerne gjøre forskjellige ting (jeg jobber/han spiller dataspill, han tar oppvasken/jeg ser TV), men vi prøver å tilbringe litt tid sammen hver dag. Enten ved å se en film, et tv-program, spille et brettspill/dataspill sammen eller lignende. Dette er på hverdagene.

Jeg tror vi begge er fornøyd.

Annonse

Gjest Liker oss sammen, både to og fire

Han står opp litt tidligere for å kunne ta en kaffe med meg og si hade før jeg drar på jobb.

Vi spiser middag sammen hele familien, vi har to barn.

Ettermiddagene er vi sammen for det aller meste. Så klart så kan han hente ved, ordne med ting på gården, og jeg vaske bilen osv men sånn generellt så er vi sammen.

Vi kan pusle i huset sammen, hjelpes med oppvask/rydd osv. I efta har vi ryddet i hvert vårt klesskap side om side :)

Helgene er vi også sammen for det meste.

Vi er i det hele tatt veldig sammensveisede og usosiale slik at vi omtrent alltid gjør ting sammen og er sammen

Vi kunne godt hatt "separert" oss litt mer vi :)

AneM1365380603

Vi spiser middag sammen hver dag, og er ellers endel sammen. Vi ser litt tv sammen i helgene, men i ukedagene har han som regel andre ting han foretrekker å gjøre.

Han arbeider veldig mye, så i perioder sees vi ikke så mye. Det hender han arbeider hele helga også. Vi har heller ikke prioritert så mye kjærestetid de siste månedene pga oppussing. Vi gleder oss til å gå på julebord :)

Så i korte trekk tar vi igjen lite tid sammen ene uka den neste uka. Jeg er fornøyd i allefall.

Vi står opp sammen og har frokosten sammen, spiser som regel middag sammen.

Vi trener sammen 1-3 ganger i uka

Vi er med i en gruppe annenhver uke sammen med andre par

Vi gjør ikke så mye om kveldene, men er som regel i stua begge to.

1-2 ganger i året reiser vi på tur uten barn, sammen med 1-2 andre par, og det er fantastisk :-)

Prøver å gå på kino en gang innimellom, men det blir litt for sjelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...