Gjest ptl Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei, for noen dager siden så hadde jeg spist en brødskive, en halvtime ettermå merket jeg at jeg hadde et brødkorn i munnen, jeg tok det vekk ved hjelp av tunga, og tygde det istykker. Etter det fikk jeg en veldig sterk brødsmak i hele munnen, og nå kjenner jeg smaken hver gang jeg puster inn med nesa. Smaken har nå blitt forferdelig og jeg får den ikke vekk. Jeg har prøvd å pusse tennene, tunga og brukt masse forskjellige pastiller. Jeg har også spist masse annen mat iløpet av disse dagene, og jeg klarer ikke å forstå hva som er galt. Kanskje du kan hjelpe meg? Tenkte jeg skulle slenge med enda et spørsmål samtidlig som dette, og det er at jeg alltid bare har et nesebor som virker. Om jeg presser inn venstre nesebor, virker høyre, og omvendt. Så jeg er i stand til å puste ut av begge, men bare en om gangen. Vet du også svaret på dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317197-rar-lukt-i-nesen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.