Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære haave

Generelt er det riktig å unngå å blande alkohol og medikamenter. Når det gjelder Imurel som er et immunsuppressivt middel ville det være riktigst å unngå alkohol fordi alkohol er celletoksisk. Men det er selvfølgelig helt avhengig av hvilken sykdom/lidelse som ligger til grunn for bruken av Imurel. Dette må du snakke med legen din om. Sannsynligvis er et lite glass øl eller vin ikke farlig eller skadelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31720-imurel-alkohol/#findComment-125418
Del på andre sider

• 15 år senere...
AnonymBruker

Jeg er frygtelig ked af at spørge her, især på dansk men...

min forlovede har været på Imurel i aprox. 1 måned nu og hendes tilstand er eskaleret så meget at hun nu kaster en meget gul væske op med hvidt skum i...

Der er ingen andre sider (især på dansk) der forklarer noget om dette... hvad kan det betyde?
Venlig hilsen
En forvirret dansker

Google translate:

Jeg er veldig lei for å spørre her, spesielt på dansk, men ...

forloveden min har vært på Imurel i ca.. En måned nå, og hennes tilstand har eskalert så mye at hun nå kaster en veldig gul væske med hvitt skum opp ...

Det er ingen andre steder (spesielt i dansk) forklarer noe om dette ... Hva kan det bety?
vennlig hilsen
En forvirret Danske

Anonymkode: 21cc2...7b3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31720-imurel-alkohol/#findComment-3773089
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...