Gå til innhold

Bulimi

Gjest Fortvilet jente med bulimi

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet jente med bulimi

Som 16 åring begynte jeg å kaste opp maten jeg spiste. Det vedvarte til jeg var ca 18-19 år gammel. Nå er jeg 22 år gammel, og jeg begynte å kaste opp maten igjen for ca 4 mnd siden. Jeg klarer rett og slett ikke slutte selv om jeg vil. Jeg føler meg konstant slapp og trøtt og jeg har gått ned i vekt. Når jeg leser hva bulimi er kjenner jeg meg ikke igjen i det at man overspiser. Jeg har aldri overspist, men spist normalt for så å kaste opp. Det jeg lurer på er hvilke fysiske konsekvenser dette har på kroppen min eller kan få dersom jeg fortsetter? Jeg har hørt at det kan føre til at man kan bli mindre fruktbar noe som igjen kan føre til barnløshet.. stemmer dette?? Jeg er fortvilet og redd, og føler en skam over at jeg "ødelgger" kroppen min slik. Burde jeg oppsøke legen, og hva kan han eventuelt gjøre for meg? Jeg vil veldig gjerne slutte før det går for langt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317208-bulimi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...