Gå til innhold

Ingen sexlyst.

Anbefalte innlegg

Hei. Jer er ei jente på 24 år, har to barn, ei på 3 og en på 2. Jeg sliter nå forferdelig med lysten på sex. Den finnes ikke. Jeg går på p-pillen mercilon og lurer på om denne typen kan gi nedsatt sexlyst? Lysten til å ha lyst på sex er stor, men jeg får det bare ikke til. Elsker mannen min og har det godt sammen med han. Ellers føler jeg meg stort sett sliten hele tide, har begynt på ta vitaminer for å se om dette kan hjelpe. Men om det skulle være p-pillene som gjør dette, hvor lenge etter man slutter på de kan man merke at lysten kommer tilbake? har gått på p-piller siden jeg var 15 (trionetta før svangerskap, mercilon etter) Er det noe annet jeg kan bruke som prevansjon? På forhånd, tusen takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317298-ingen-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg gikk på p-pillen merket jeg en gradvis nedgang i lysten på sex.

Så sluttet jeg, fordi forholdet jeg hadde var over- og lysten kom tilbake med et smell, ganske så kort tid etterpå!

Ellers er det jo ikke uvanlig at lysten går ned når man har småbarn som krever en med hud og hår...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317298-ingen-sexlyst/#findComment-2606883
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...