Gå til innhold

Advarsel: Ang. julefeiring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

32

• mariaflyfly

7

• tzatziki1365380058

6

• Lotte :o)

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest familiehøytid

Du kan lage dine tradisjoner på julaften som han må følge.

Men da må du følge med han både 1 og 2 juledag på hans tradisjoner.

Det blir helt feil at du skal slippe hans feiring når han må være tilstede på din feiring.

Og dere skal jo være sammen nettopp fordi det er jul? Familiehøytid.

Hvor mange i norge "lider" seg ikke gjennom de samme dagene med svigers og andre familiemedlemmer tror du?

Jul er jul. Man skal gjøre det beste utav det for hele familien. Og da deler man på det man gjør med alle i familien.

Gjest familiehøytid

Du kan lage dine tradisjoner på julaften som han må følge.

Men da må du følge med han både 1 og 2 juledag på hans tradisjoner.

Det blir helt feil at du skal slippe hans feiring når han må være tilstede på din feiring.

Og dere skal jo være sammen nettopp fordi det er jul? Familiehøytid.

Hvor mange i norge "lider" seg ikke gjennom de samme dagene med svigers og andre familiemedlemmer tror du?

Jul er jul. Man skal gjøre det beste utav det for hele familien. Og da deler man på det man gjør med alle i familien.

En ting til. Det er mange som deg som ikke kommer overens med motsatte partners familie eller deler av den. Men hvis du skal ha et livslangt forhold til din partner så er disse menneskene en del av ham og deres fremtid. Og han kan være enig med dine meninger,men det er likevel hans familie som ikke kan velges bort og jeg er sikker på at hvis du klarer å overleve med å være positiv hver gang dere samles så vil din partner bli enda mer glad og fornøyd i livet deres.

Min egen mor er psykisk syk og jeg blir også gal av henne av og til. Men hadde min mann nektet å ha noe med henne å gjøre så kunne vi ikke vært gift i så mange år som vi har allerede. Fordi det hadde vært for sårt for meg.

Om det er svigers eller søsken så er følelsene hos din samboer tilstede i underbevistheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...