Gå til innhold

Han har for stor sexapetitt

Anbefalte innlegg

Gjest i villrede idag

Dette har blitt ett problem for oss for jeg har ikke så stort behov for sex som han. Jeg er 39 og han noen år eldre, men det har ikke blitt mindre behov for han med årene.

Jeg føler det blir så mye krangel om hva som er normalt, og det orker jeg ikke og disskutere om. hva er smart og gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317327-han-har-for-stor-sexapetitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i villrede idag

Å si fra at du gir fullstendig f i hva som er normalt - du har sex når du ønsker det selv. Så er det opp til ham om han vil legge seg i selen for at det skal bli oftere.

Å forsøke å krangle til seg sex er bare helt patetisk.

Han krangler seg ikke til sex det gjør han ikke. Men han sluttet og intressere seg for meg de få gangene jeg vil. og når jeg ikke krever så mye kunne han vel vært der for mg når det bare er en skjelden gang?

Han krangler seg ikke til sex det gjør han ikke. Men han sluttet og intressere seg for meg de få gangene jeg vil. og når jeg ikke krever så mye kunne han vel vært der for mg når det bare er en skjelden gang?

''og når jeg ikke krever så mye kunne han vel vært der for mg når det bare er en skjelden gang?''

Jeg skjønner den, men jeg skjønner ham også - hvorfor skal han være pokka nødt til å stille opp hver gang du vil, men du skal ha rett til å si nei om han vil?

Gjest Gulla Wiltersen

Slik han ikke kan kreve tilgjengelighet av deg kan heller ikke du kreve dette av ham - sånn er det bare.

Kanskje dere skulle prøve å snakke sammen for å se hvordan dere vil pleie kjæresteforholdet deres framover :-)

Gjest mine meninger

Jeg synes det høres ut som det er noe gjensidig som mangler her jeg. Er det interessen din som mangler, interesse for han? Eller interesse for sex?

Kanskje han mener du ikke interesserer deg for han og at han derfor slutter å interessere deg for han.

Jeg synes min mann gjerne skulle hatt enda mer lyst på sex, for jeg er interessert i han og vil ha sex med han så ofte som mulig. Vi har ikke sjelden sex, men jeg vil gjerne ha mer når vi første har krøllet oss sammen under dynen.

Men det er nå

Annonse

Så du vil ha sex når det passer deg? Men aldri når han har lyst? Skjønner at han ikke gidder jeg, hvis han blir anvist av deg hver gang han prøver seg. Mannfolk kan ikke bare skru på en knapp for å bli kåte de heller. Hva gjør DU for å få han kåt da?

''og når jeg ikke krever så mye kunne han vel vært der for mg når det bare er en skjelden gang?''

Jeg skjønner den, men jeg skjønner ham også - hvorfor skal han være pokka nødt til å stille opp hver gang du vil, men du skal ha rett til å si nei om han vil?

Det samme tenkte jeg...

Er dette seriøst ment? At han burde være der for deg de få gangen du har lyst, men ikke motsatt? Det er jo helt på trynet!

Gjest Klaudia

Føler det er to vidt forskjellige problemstillinger du kommer med her?!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...