Gå til innhold

Oppbevaring av kondomer

Anbefalte innlegg

Gjest lastnickname
Skrevet

Hei

Det begynner å bli kalt ute nå så jeg lurer på om det er en god ide å ha noen kondomer i lomma (ikke innerlomme, men en sidelomme) på jakken? kan det blir for kalt for kondomene der? Det er rundt 0c her. Jeg oppholder meg ikke lenge ute, bare beveger meg fra plass til plass (drar på byen, tar buss.. står i kø for å komme inne på utested etc... står ikke timesvis ute i kulda).. Er kondomene trygge der, eller er det for kaldt?

Fortsetter under...

Skrevet

Rekker du ikke å varme dem opp før du gyver på da? Dette kan ikke være det største problemet.

Prøv med lengre forspill så kondomen rekker å bli varm:-)

Skrevet

Tror det må bli ganske så kaldt før de knekker i biter hehe

Gjest huldrine
Skrevet

Kan du ikke bare ha den "der nede" da, sånn i beredsskap? Da skulle den nå holde seg varm :-)

Skrevet

Kan du ikke bare ha den "der nede" da, sånn i beredsskap? Da skulle den nå holde seg varm :-)

god ide ;)

Gjest Rasstut
Skrevet

Oppbevar den i rassen! Hopper du frem fra buskene og har deg du eller? ser ikke problemet?

Annonse

Skrevet

Rekker du ikke å varme dem opp før du gyver på da? Dette kan ikke være det største problemet.

''Prøv med lengre forspill så kondomen rekker å bli varm:-)''

LOL!

Skrevet

*gapskratter*

Snakk om å ha det travelt .-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225902772' post='4006292]

*gapskratter*

Snakk om å ha det travelt .-)

Hehe, ja, kaster ikke bort tiden den karen der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...