Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Er kanskje et noe "enkelt" problem dette men jeg er ikke sikker på om jeg forstår henne riktig på noe.

Saken er at jeg har truffet en jente gjennom noen venner. Hun er 30 år og jeg er 28 år. Vi har kun møttes en gang etter vi traff hverandre, men har snakket en del sammen på telefon, sms osv.

Nå til helgen skal jeg til Oslo for bl.a. å besøke henne. Vi skal finne på noe på lørdagskvelden og så skal vi på en fotballkamp på søndagen. Hun bor i Drammen.

Når jeg snakket med henne sist så foreslo hun at jeg kunne jo sove over på sofaen hennes fra lørdag til søndag så slipper jeg å dra hjem til Oslo for så å komme tilbake til Drammen søndag formiddag.

Jeg tolker det dithen at hun er interessert i meg, det er jo tross alt ikke så lang til Drammen :-)

Men etter at vi traff hverandre første gang så spurte hun om jeg fremdeles ville ha kontakt med henne? Jeg sa ja, men hun svarte "som venner" og "vi kan jo bli kjent på den måten også".

Så jeg vet ikke helt hvor jeg har henne...

Hva tror dere?

Takker

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317338-forst%C3%A5r-jeg-henne-riktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest black ink

tenker som så at hun vil utvikle et vennskap først. Jeg var selv slik, selv om jeg var drittlei singellivet. Og det var slik jeg fant mannen i mitt liv også.

Vi var venner i godt over 6måneder, før noe skjedde. Da inkludert at vi datet andre i denne perioden.

Skulle tro du er ei jente så mye som du analyserer.

Hun har en interesse for deg, det er jeg helt sikker på. Så bare la dette utvikle seg så ser du fort hva dette er. Jeg tror heller at hun ikke vil virke altfor interessert med en gang og heller ikke virke for "lettvin" Derfor er det trygt å si at du kan sove på sofaen.

Kos deg med henne i helgen, sov på sofaen og la ting utvikle, du vet helt sikkert mye mer etter denne helgen.

Skulle tro du er ei jente så mye som du analyserer.

Hun har en interesse for deg, det er jeg helt sikker på. Så bare la dette utvikle seg så ser du fort hva dette er. Jeg tror heller at hun ikke vil virke altfor interessert med en gang og heller ikke virke for "lettvin" Derfor er det trygt å si at du kan sove på sofaen.

Kos deg med henne i helgen, sov på sofaen og la ting utvikle, du vet helt sikkert mye mer etter denne helgen.

Kan jo hende det er en jente da? ;-P

Annonse

HUn er nok interresert ja, men vil kanskje ikke gå for fort fram, eller gi deg falske forhåpninger om å ligge i senga hennes. :) Kanskje hun vil ta et glass vin eller to på lørdag og bli bedre kjent med deg, før hun lover noe mer enn vennskap.. Dit hen tolker jeg det. Hun sa sikkert "som venner" for å bli bedre kjent med deg, og kanskje for å ikke skremme deg bort også.. Så ikke du skal tro hun er en desperat jente som er klar for giftemål, hus, barn og full pakke. Hun vil bare ta det med ro, bli bedre kjent med deg.. Kos deg i helgen du :)

Ettersom hun spurte om du ville sove over så kan jeg ikke skjønne annet enn at hun er keen. Drammen-Oslo er jo ikke akkurat langt fra hverandre så det ville jo ikke vært noe problem for deg å dra hjem - med andre ord tror jeg hun bruker "distansen" som en "unnskyldning" for å få deg til å sove over :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...