Gå til innhold

Overstimulering ??

Anbefalte innlegg

Gjest Gyda 37

Etter to pergotimekurer (har pco), fikk jeg endelig konstatert eggløsning (blodprøve tatt dag 23. Dag 19 fikk jeg sterke smerter i underlivet - disse smertene varte i avtagende grad i ca 2 dager. Smertene startet etter samleie på morgenen. Kan dette ha vært selve eggløsningen eller bare en effekt av pergotime?

Fikk dessverre mensen i går på dag 34. Har hatt samleie minst annenhver dag og er rimelig skuffet. Hadde mer smerter i forkant av mensen enn vanlig.

Står også i ivf-kø i Haugesund. I og med at jeg nærmer meg 38, kan det tenkes at de prioriterer de litt eldre (har enda ikke fått noen formell tilbakemelding fra sykehuset)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31735-overstimulering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...