Gå til innhold

Tynn,tynn tråd

Anbefalte innlegg

Gjest *leiiiiiiiiii*

Er så forbanna!

Nettopp blitt sammen med min store kjærlighet.Igjen.Og vi har hatt det flott de siste ukene.

Men denne uken har han jobbet natt,og jeg har kunn sett han noen minutter før han har dratt på jobb.Vi bor ikke sammen,så han har kommet på ettermiddagen i 5 tiden, og vært med meg og sønnen en times tid.Jobben har vært fra 7-7.

Siste kveld med jobb er i dag,forhåpentligvis.Men forklarte på tlf at om de ble ferdige innen den og den tid i kveld, skulle de på pub. Og grunnen til at jeg er forbanna?

Det er fordi han velger å ut på pub i steden for å prioritere tid med meg.Han sier han er trøtt og klar etter nattarbeidet, mens jeg prøver å friste med en skikkelig kosekveld.Men neida, jeg kommer som vanlig i 2.rekke.

Og grunnen til at vi gjorde det slutt? Nettopp fordi han satt meg i 2.rekke hele tiden.Prioriterte helt feil og jeg så han kun noen får timer om kvelden før vi skulle legge oss.(når han lå over)

Han skulle ta med klær og utstyr som han skulle oppbevare her,slik at han ikke trengte å hjem for å dusje ++

Dette regnet med at han ville fixe i helgen eller til uken. Men nå er jeg i tvil om JEG vil det likevell.

Huff, er jeg urimelig, eller er den følelsen av skuffelsen i meg god grunn? Er jeg naiv når jeg tenkte at dette ville bli annerledes denne gangen? Har jeg grunn til å reagere slik pga at han skal drikke seg full i stedet for å tilbringe tid med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317419-tynntynn-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men han må jo få gå på pub'en med gutta også? Hvis de andre er blitt enig om en dag, så er det vel ålreit for ham å bli med når de skal? Det er vel ikke sånn at de gjør dette til stadighet eller? Som når vi har lønnningspils, så er det på en bestemt dato, og noen ganger kræsjer det så jeg ikke får sett gubbelure før han drar på nattevakt eller ungene før de har lagt seg, men jeg han er ikke nedprioritert i mine øyne likevel.

Dere bør kanskje snakke litt om hvilke forventninger dere har til dette forholdet. Det er jo ikke sikkert at han faktisk nedprioriterer deg til fordel for gutta selv om du føler det sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317419-tynntynn-tr%C3%A5d/#findComment-2609318
Del på andre sider

Annonse

Bravo November

Ærlig talt, jente! Nå synes jeg du er totalt urimelig. Hvorfor i all verden kan du ikke godta at han har et liv også uten deg? Get used to it - du eier ikke andre menneskers tid eller prioriteringer.

Hvis dine forventninger ikke blir innfridd er det vel fordi du ikke har flagget dem tydelig nok. Menn må ha ting i klarttekst, de er ikke tankelesere de heller...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317419-tynntynn-tr%C3%A5d/#findComment-2611469
Del på andre sider

Gjest been there too...

'' Er jeg naiv når jeg tenkte at dette ville bli annerledes denne gangen?''

Svaret er ja. Skulle han finne på å forandre seg må det være fordi han vil det selv, ikke fordi du maser. Hvis du virkelig ønsker å være sammen med denne mannen må du innse at han forblir som han var. Du må endre dine egne forventninger til fyren hvis dere skal unngå å krangle om slike ting fremover også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317419-tynntynn-tr%C3%A5d/#findComment-2612447
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...