Gå til innhold

Ulike symptomer, forvirret!

Anbefalte innlegg

For et par mnd siden fant legen ut at jeg hadde for lav blodprosent og jernmangel. Jeg tror dette er pga at jeg spiser dårlig. For en mnd siden kom jeg ut av et turbulent forhold med trusler og vold. Helsen blir bare verre og verre. Siste mnd har jeg vært sykemeldt for angst og søvnløshet. Jeg kan gå 2-3 dager uten og sove, og deretter sove få timer (4-6). Jeg spiser veldig lite og blir ofte svimmel. De siste ca 2 ukene har jeg begynt å skjelve mye og ha problemer med å holde i ting. Muskler og ledd verker døgnet rundt og hender og føtter er iskalde hele tiden, tross at jeg føler meg varm. Jeg får blåmerker(spesielt på armer og ben) uten og ha slått borti noe. De siste dagene har jeg begynt å bli redd for hva som kan feile meg. Jeg fikk en kul ved siden av knoken til pekefingeren og hele hånden hovnet opp og ble blålilla, etter ca 2 dager gikk det helt plutselig over, men hånden var smertefull. Har dukket opp små kuler flere steder, men ikke like ille. Hender og ben (fra kneet) er oftere og oftere numne. Hva i all verden feiler det meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317450-ulike-symptomer-forvirret/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...