Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann i litt over 30 år, har fast dame og god jobb. men når det kommer til sex livet er det litt vanskelig, har den sisste tide problem med og få ereksjon, dama er perfekt form meg og veldig vakker, hun kler seg i sexy undertøy o.s.v men har problem med og få den opp. har god helse røyker en del desvere, har mye og tenke på i jobben, en stressa hverdag, men når jeg kommer til senge kos vill jeg men her penis vill ikke opp'??? hva er gale??? jeg vill jeg vill men får det ikke til Mvh trollmann

Fortsetter under...

Skrevet

Kutt ut røyken, stress kraftig ned på jobben og ikke tenk:"Jeg får den ikke opp!" :o)

Skrevet

Kutt ut røyken, stress kraftig ned på jobben og ikke tenk:"Jeg får den ikke opp!" :o)

lillemus er du mann eller dame??

Skrevet

hvis du er dame så hvordan kan du froklare det?? når du er av det motsatt sjønn

Skrevet

Dame. :o)

og du mener det er røyk og stress?? tja usikker

Annonse

Skrevet

hvis du er dame så hvordan kan du froklare det?? når du er av det motsatt sjønn

*Ler* Så fordi jeg er kvinne er det utenkelig at jeg kan vite noe som helst om mannens potens?!

Skrevet

*Ler* Så fordi jeg er kvinne er det utenkelig at jeg kan vite noe som helst om mannens potens?!

hmmm liten tanke vekker der ja, etter at jeg har økt røyke behov og stress, kom problemene, men hvordan kan jeg få det til igjen, du er jo en dame så ......

Skrevet

hmmm liten tanke vekker der ja, etter at jeg har økt røyke behov og stress, kom problemene, men hvordan kan jeg få det til igjen, du er jo en dame så ......

Skrevet

Du må prøve å kutte ut røyken og stresse ned på jobben da vet du. :o) Så enkelt og så vanskelig er det.

Skrevet

Ler meg skakk....:-)

Pst. Litt "rar" skriving.

??????

Annonse

Skrevet

Å gode gud. Tankevekker er et sammenhengende ord. Kjønn skrives sånn som jeg har skrevet det.

Skrevet

Å gode gud. Tankevekker er et sammenhengende ord. Kjønn skrives sånn som jeg har skrevet det.

hvorfor unnlate å rette på røykebehov?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...