Gjest Näckrosa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hvis en mann sier han er betatt, glad i en og ønsker et forhold.. på sikt... med meg... Er det normalt at han da i starten prioriterer hjemme-alene-tid, kamerater og pc fremfor meg? Vi har ungene våre til ulike tider og nesten ingen dager fri sammen. Når vi kunne hatt mulighet til å være sammen, velger han ofte å bli hjemme/være alene.. Er dette normalt? Han sier han tenker mye på meg, liker meg, har blitt glad i meg, men må bruke tid fordi han har vært så lenge alene... Ka dokk trur der ute? Blir litt i villrede jeg.. Greit å være alene innimellom ja, men når vi ikke har så mange muligheter.. Hvor mye tid skal han få? Når skal jeg si ifra? eller skal jeg det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde blitt svært skeptisk. En som er forelsket vil ikke prioritere på den måten. Kan det være han i disse nettsjekktider har flere han driver og "tester ut" som mulig aktuelle partnere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg ville vært skeptisk. Hvis han ikke prioriterer deg nå i starten av "forholdet", hvordan ska det da bli om noen mnd for ikke snakke om år? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 La oss ta utgangspunkt i at han virkelig er forelsket og mener det han sier. Da må du vurdere om det er nok for deg? Det høres ut som du trenger en som er litt mer gira - og det blir neppe den her hvis han er så lugn tilogmed i startfasen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde blitt svært skeptisk. En som er forelsket vil ikke prioritere på den måten. Kan det være han i disse nettsjekktider har flere han driver og "tester ut" som mulig aktuelle partnere? Nei, det tror jeg ikke. Han har et stort nettverk, og mange bekjente, men jeg stoler på at han ikke har andre, ja. Han sender sms'er flere ganger om dagen, og er nok oppriktig intressert.. men han har bedt om tid til å modnes.. Er noen år siden han var i et forhold sist og er nok redd for å "mislykkes". Ja, jeg er av de som trenger mye oppmerksomhet og som gir mye. Han gjør så godt han kan å henge med, men som han sier, så kommer han til kort i forhold til å klare å gi meg like store porsjoner tilbake.. "Jeg jobber med saken", sier han. "Jeg vil gjerne at dette skal bli noe fint og varig, men jeg trenger tid". Han har styrt seg selv i en 5-6 år nå og har stilt opp for kamerater. Er klart det er rart for ham å plutselig få ei som gaper over i ett og alt.. men jeg skal se det an en tid, så får vi se.. -Er bare det at jeg begynner å bli forelska.. -Kanskje jeg skal være litt tilbake selv etterhver, så får han kanskje et annet "syn".. Kan jo være at han synes jeg er for inntens også og bevisst holder avstand for å rekke å kjenne etter selv.. Hallo, jeg sitter visst med alle svarene her ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Næh, det finnes da helt sikkert en bedre mann for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Næh, det finnes da helt sikkert en bedre mann for deg. ..si ikke det da... har kjent denne mannen i flere år, men har aldri tillatt oss noen forelskelse pga diverse omstendigheter. Nå er det derimot annerledes og.... Jeg blir visst ikke fornøyd med svarene dere gir meg.. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, det tror jeg ikke. Han har et stort nettverk, og mange bekjente, men jeg stoler på at han ikke har andre, ja. Han sender sms'er flere ganger om dagen, og er nok oppriktig intressert.. men han har bedt om tid til å modnes.. Er noen år siden han var i et forhold sist og er nok redd for å "mislykkes". Ja, jeg er av de som trenger mye oppmerksomhet og som gir mye. Han gjør så godt han kan å henge med, men som han sier, så kommer han til kort i forhold til å klare å gi meg like store porsjoner tilbake.. "Jeg jobber med saken", sier han. "Jeg vil gjerne at dette skal bli noe fint og varig, men jeg trenger tid". Han har styrt seg selv i en 5-6 år nå og har stilt opp for kamerater. Er klart det er rart for ham å plutselig få ei som gaper over i ett og alt.. men jeg skal se det an en tid, så får vi se.. -Er bare det at jeg begynner å bli forelska.. -Kanskje jeg skal være litt tilbake selv etterhver, så får han kanskje et annet "syn".. Kan jo være at han synes jeg er for inntens også og bevisst holder avstand for å rekke å kjenne etter selv.. Hallo, jeg sitter visst med alle svarene her ) Hvis jeg var deg ville jeg hvertfall "teste" ham litt. Det skal ikke bare være han som bestemmer når dere skal sees hvertfall. Neste gang han vil se deg, så si til ham at det ikke passer så godt akkurat i dag, at dere må ha den gangen "tilgode". For all del ikke gi ham inntrykk av at du står klar på startstreken hver gang han pifter i fløyta. Da kommer du fort inn i offerrollen, og på den måten vil han også hurtig miste interessen for deg. Ikke fordi et forhold skal være et spill, men det skader ikke å teste om han kanskje liker at du også kan være litt "utilgjengelig" en gang i mellom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dette skulle være ment til deg: Hvis jeg var deg ville jeg hvertfall "teste" ham litt. Det skal ikke bare være han som bestemmer når dere skal sees hvertfall. Neste gang han vil se deg, så si til ham at det ikke passer så godt akkurat i dag, at dere må ha den gangen "tilgode". For all del ikke gi ham inntrykk av at du står klar på startstreken hver gang han pifter i fløyta. Da kommer du fort inn i offerrollen, og på den måten vil han også hurtig miste interessen for deg. Ikke fordi et forhold skal være et spill, men det skader ikke å teste om han kanskje liker at du også kan være litt "utilgjengelig" en gang i mellom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En som deg. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er som å lese mine egne tanker, har det på samme måte bare at jeg er en mann og har lurt på om dette er normalt. Dette har pågått i 3mnd og vi ble på en måte enig at vi skulle ikke forhaste oss og lignende. Men det får da hva måte på hvor lang tid dette skal ta (må le litt). Hun har fortalt meg hva hun føler og hva hun vil, men hun har aldri tid til å møtes uten om vis hun skal drikke og lignende for da skal jeg være tilgjengelig. Og jeg ha virkelig prøvd både med middag, kino eller bare å møtes for en kopp kaffe. Aldri tid eller en dårlig unnskyldning. Men på msn og sms er hun en annen, da får jeg en følelse at vi har noe. Men dette har gjort at jeg ikke tørr å håpe på at det skal bli nå mer en bare sms kontakt, jeg ha blitt så lei at jeg har gått videre men har jo et lite håp at det skal ordne seg. Ja hvor lang tid skal dette ta? ja det er det ikke lett å si, men skal man vente eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er som å lese mine egne tanker, har det på samme måte bare at jeg er en mann og har lurt på om dette er normalt. Dette har pågått i 3mnd og vi ble på en måte enig at vi skulle ikke forhaste oss og lignende. Men det får da hva måte på hvor lang tid dette skal ta (må le litt). Hun har fortalt meg hva hun føler og hva hun vil, men hun har aldri tid til å møtes uten om vis hun skal drikke og lignende for da skal jeg være tilgjengelig. Og jeg ha virkelig prøvd både med middag, kino eller bare å møtes for en kopp kaffe. Aldri tid eller en dårlig unnskyldning. Men på msn og sms er hun en annen, da får jeg en følelse at vi har noe. Men dette har gjort at jeg ikke tørr å håpe på at det skal bli nå mer en bare sms kontakt, jeg ha blitt så lei at jeg har gått videre men har jo et lite håp at det skal ordne seg. Ja hvor lang tid skal dette ta? ja det er det ikke lett å si, men skal man vente eller? Ikke vent, det er for mange gode som du går glipp av i mellomtida. Vi lever jo ikke evig heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei, det tror jeg ikke. Han har et stort nettverk, og mange bekjente, men jeg stoler på at han ikke har andre, ja. Han sender sms'er flere ganger om dagen, og er nok oppriktig intressert.. men han har bedt om tid til å modnes.. Er noen år siden han var i et forhold sist og er nok redd for å "mislykkes". Ja, jeg er av de som trenger mye oppmerksomhet og som gir mye. Han gjør så godt han kan å henge med, men som han sier, så kommer han til kort i forhold til å klare å gi meg like store porsjoner tilbake.. "Jeg jobber med saken", sier han. "Jeg vil gjerne at dette skal bli noe fint og varig, men jeg trenger tid". Han har styrt seg selv i en 5-6 år nå og har stilt opp for kamerater. Er klart det er rart for ham å plutselig få ei som gaper over i ett og alt.. men jeg skal se det an en tid, så får vi se.. -Er bare det at jeg begynner å bli forelska.. -Kanskje jeg skal være litt tilbake selv etterhver, så får han kanskje et annet "syn".. Kan jo være at han synes jeg er for inntens også og bevisst holder avstand for å rekke å kjenne etter selv.. Hallo, jeg sitter visst med alle svarene her ) Det ser ut til at du sitter med svarene selv ja:-) Jeg tenker at det er lettvint å sende teksmeldinger. Det krever ingenting. Ord og handlinger er to forskjellige ting. Ord betyr lite, hvis ikke hjerte og kropp følger med. Men men, du får bare ta det mer med ro du også og se hva som skjer. Jeg ville ihverfall trekt meg tilbake en stund. Slik det er nå vet han nøyaktig hvor han har deg og behøver ikke anstrenge seg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2610786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Dette skulle være ment til deg: Hvis jeg var deg ville jeg hvertfall "teste" ham litt. Det skal ikke bare være han som bestemmer når dere skal sees hvertfall. Neste gang han vil se deg, så si til ham at det ikke passer så godt akkurat i dag, at dere må ha den gangen "tilgode". For all del ikke gi ham inntrykk av at du står klar på startstreken hver gang han pifter i fløyta. Da kommer du fort inn i offerrollen, og på den måten vil han også hurtig miste interessen for deg. Ikke fordi et forhold skal være et spill, men det skader ikke å teste om han kanskje liker at du også kan være litt "utilgjengelig" en gang i mellom. Han kom i dag... var her i 1,5 time... og så dro igjen. Jeg må spørre om å sitte i armkroken, jeg tar på.. Han gjør det jo, men ikke mye.. Han er en herlig person, men så absolutt på sin måte og vanskelig å forstå.. Kjente i kveld at jeg blir sjarmert og glad når jeg ser ham, for han er en flott fyr.. Men usikkerheten min er merkbar. Vet ikke om han liker at jeg tar på ham, for jeg får ingen respons.. Kommer ikke til å engasjere meg veldig fremover nå.. uansett hvor "syk" jeg kommer til å bli.. Jeg har lett for å falle i offerrollen ja, og det må jeg klare å ikke bli denne gangen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2611043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Han kom i dag... var her i 1,5 time... og så dro igjen. Jeg må spørre om å sitte i armkroken, jeg tar på.. Han gjør det jo, men ikke mye.. Han er en herlig person, men så absolutt på sin måte og vanskelig å forstå.. Kjente i kveld at jeg blir sjarmert og glad når jeg ser ham, for han er en flott fyr.. Men usikkerheten min er merkbar. Vet ikke om han liker at jeg tar på ham, for jeg får ingen respons.. Kommer ikke til å engasjere meg veldig fremover nå.. uansett hvor "syk" jeg kommer til å bli.. Jeg har lett for å falle i offerrollen ja, og det må jeg klare å ikke bli denne gangen. ''Vet ikke om han liker at jeg tar på ham, for jeg får ingen respons.. '' Betyr dette at dere ikke har kysset ordentlig eller hatt sex? Har dere nettopp truffet hverandre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2611049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ''Vet ikke om han liker at jeg tar på ham, for jeg får ingen respons.. '' Betyr dette at dere ikke har kysset ordentlig eller hatt sex? Har dere nettopp truffet hverandre? Vi har kysset.. men ikke mye.. Nei, ikke sex.. Han virker rett og slett likegyldig, men .... Huff og huff.. nå hører jeg hvor galt dette høres.. Det er jo totalt mot normalt.. .. .. -Og vi er voksne mennesker begge to. Nei, dette her ... der så jeg lyset, liksom 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2611070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melbilla Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Han kom i dag... var her i 1,5 time... og så dro igjen. Jeg må spørre om å sitte i armkroken, jeg tar på.. Han gjør det jo, men ikke mye.. Han er en herlig person, men så absolutt på sin måte og vanskelig å forstå.. Kjente i kveld at jeg blir sjarmert og glad når jeg ser ham, for han er en flott fyr.. Men usikkerheten min er merkbar. Vet ikke om han liker at jeg tar på ham, for jeg får ingen respons.. Kommer ikke til å engasjere meg veldig fremover nå.. uansett hvor "syk" jeg kommer til å bli.. Jeg har lett for å falle i offerrollen ja, og det må jeg klare å ikke bli denne gangen. Han sier han er betatt, skriver du. Men så skriver du dette: "Vet ikke om han liker at jeg tar på han, for jeg får ingen respons" Ser du at det er noe som ikke stemmer her? Han har også sagt at han ønsker et forhold på sikt. Jeg tror det handler mer om det jeg. Han ønsker et forhold på sikt, men lidenskapen mangler. Kanskje det ikke betyr så mye for han heller? Kanskje han er en slik fyr som synes fornuft er viktigere enn føleleser? Kanskje han er lat og synes tekstmeldinger er en mer lettvint måte og holde deg varm på? Kanskje han synes det er fornuftig med et forhold til deg på sikt, men at han trives så godt i eget selvskap, slik at det mest behagelige er å skyve det forran seg? Kanskje fordi han er trygg på at du skal være der for han uansett hvor god tid han tar seg? Hvorfor skulle det at han har vært alene i 5 år, være noen unnskyldning? Er ikke dette en voksen mann? Burde han ikke vært klar som bare det på et nytt forhold nå om han hadde møtt ei han var forelsket i? Ville han vært så "dau" om han var betatt eller forelsket? Det er ikke min erfaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2611098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
henrikke71 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Han kom i dag... var her i 1,5 time... og så dro igjen. Jeg må spørre om å sitte i armkroken, jeg tar på.. Han gjør det jo, men ikke mye.. Han er en herlig person, men så absolutt på sin måte og vanskelig å forstå.. Kjente i kveld at jeg blir sjarmert og glad når jeg ser ham, for han er en flott fyr.. Men usikkerheten min er merkbar. Vet ikke om han liker at jeg tar på ham, for jeg får ingen respons.. Kommer ikke til å engasjere meg veldig fremover nå.. uansett hvor "syk" jeg kommer til å bli.. Jeg har lett for å falle i offerrollen ja, og det må jeg klare å ikke bli denne gangen. Han er en herlig person, men så absolutt på sin måte og vanskelig å forstå.. Jeg syns ditt siste innlegg er en klar indikasjon på at dere har noen kommunikasjonsproblemer som vil gjøre det veldig vanskelig å komme inn under huden på hverandre. Jeg tenker litt, at hvis det var Mr Right, så burde du ikke være så usikker. Det er jo nettopp poenget med å være sammen med den rette mannen, da er ikke dette her noe problem. Beklager hvis jeg ødelegger drømmen din her, men jeg syns ikke dette høres lovende ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2611104 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Han sier han er betatt, skriver du. Men så skriver du dette: "Vet ikke om han liker at jeg tar på han, for jeg får ingen respons" Ser du at det er noe som ikke stemmer her? Han har også sagt at han ønsker et forhold på sikt. Jeg tror det handler mer om det jeg. Han ønsker et forhold på sikt, men lidenskapen mangler. Kanskje det ikke betyr så mye for han heller? Kanskje han er en slik fyr som synes fornuft er viktigere enn føleleser? Kanskje han er lat og synes tekstmeldinger er en mer lettvint måte og holde deg varm på? Kanskje han synes det er fornuftig med et forhold til deg på sikt, men at han trives så godt i eget selvskap, slik at det mest behagelige er å skyve det forran seg? Kanskje fordi han er trygg på at du skal være der for han uansett hvor god tid han tar seg? Hvorfor skulle det at han har vært alene i 5 år, være noen unnskyldning? Er ikke dette en voksen mann? Burde han ikke vært klar som bare det på et nytt forhold nå om han hadde møtt ei han var forelsket i? Ville han vært så "dau" om han var betatt eller forelsket? Det er ikke min erfaring. ..er som du sier.. noe som ikke stemmer.. jeg blir mer og mer usikker og vet jo at det hadde vært annerledes dersom han virkelig hadde vært forelska i meg.. vet neimen ikke.. Kanskje er han redd for å miste kontroll på livet sitt.. Har bestemt meg for å ligge lavt, så får vi se 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2611317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Näckrosa Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Takk for alle svar her inne! Dere har hjulpet meg med å få opp øynene.. Sånn er det når man ikke har vært på vift på mangen år.. Blir fort blind.. (jeg gjør i allefall). Må lære meg til å bli mer kritisk. Ikke la meg blende av et pent ytre, pene ord osv, men kjenne etter og se hvordan den andre faktisk er mot meg... -Vil ikke bli et offer igjen.. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317496-trenger-tid-men-er-dette-normalt/#findComment-2611443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.