Gå til innhold

Norsk Tipping - nytt spillerkort

Anbefalte innlegg

Mitt spillerkort har gått ut på dato. Det kom en mail om blablabla, bestill en kortleser og du kan beholde samme spillerkortnummer som før. Hæ? Jeg spiller aldri på nettet, og er ikke helt inne i dette tippeopplegget. Jeg er faktisk så gammeldags at jeg fortsatt tipper hos kommisjonæren... (sikkert den eneste på DOL)!

Forklar meg! Hva gjør jeg? Driter i hele Norsk Tipping? Koster det ekstra å beholde gammelt spillernummer? Gå til kommisjonæren å lage et nytt spillerkort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317542-norsk-tipping-nytt-spillerkort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tippeguri

Da går du til kommisjonæren din og ber om at de gjør det derifra. Men du, det er kjempelurt å ha sånn dings hvor du kan tippe hjemmefra, har hatt den i flere år, og er bare så kjekk, da kan jeg tippe akkurat når det passer meg, istedefor å stå i kø hos kommisjonæren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...