Gjest Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei... (jente 35 år) Jeg har helt siden jeg fikk menstruasjon hatt den uregelmessig, ofte kan den komme 2 ganger i måneden..Jeg har byttet p-pille merke flere ganger, og like etter nytt merke er den regelmessig, men endrer seg fort igjen.. Men det som er problemet mitt er at jeg sliter med en brun, ekkel slimete utflod mellom mensperiodene. Den lukter ikke noe særlg, men den kommer i klumper ofte - og det er ekkelt -særlig hvis det oppstår under samleie.Pga denne utfloden må jeg bruke tampong mellom periodene også.. jeg har hatt dette en stund- men har ikke fått meg til å gå til lege for å sjekke..men det er ubehagelig og jeg føler meg urenslig, og det frister ikke med samleie.. Jeg håper du kan hjelpe meg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317547-brun-ekkel-slimete-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.