Gå til innhold

Brun ekkel slimete utflod

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei... (jente 35 år) Jeg har helt siden jeg fikk menstruasjon hatt den uregelmessig, ofte kan den komme 2 ganger i måneden..Jeg har byttet p-pille merke flere ganger, og like etter nytt merke er den regelmessig, men endrer seg fort igjen.. Men det som er problemet mitt er at jeg sliter med en brun, ekkel slimete utflod mellom mensperiodene. Den lukter ikke noe særlg, men den kommer i klumper ofte - og det er ekkelt -særlig hvis det oppstår under samleie.Pga denne utfloden må jeg bruke tampong mellom periodene også.. jeg har hatt dette en stund- men har ikke fått meg til å gå til lege for å sjekke..men det er ubehagelig og jeg føler meg urenslig, og det frister ikke med samleie.. Jeg håper du kan hjelpe meg... - "skitten"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317548-brun-ekkel-slimete-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du skal få en underlivsundersøkelse, gjerne hos en gynekolog som kan foreta det som betegnes kolposkopi (en slag mikroskopi av livmorhalsen, helt smertefritt). Det kan foreligge det man betegner ’ektopi’ hvor det er rikelig med blodkar på utsiden av livmorhalsen. Det ses spesielt hos kvinner i fruktbar alder og hos de som bruker p-piller med østrogen (uansett merke). Hvis det er forklaringen kan man behandle med laser eller frysing, men det kan komme tilbake. Så få en sjekk!

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...