Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en 25 år gammel mann som har problemer med at jeg sover for mye (9 - 12 timer hver natt - har sovet mer enkelte netter også) - sover jeg mindre enn dette blir jeg ekstremt søvnig på kvelden og føler at jeg må ta en liten lur. Problemer som ofte oppstår er at jeg tror jeg klarer å sove 'bare' 8 timer og legger meg deretter for så å være så trøtt når vekkerklokka ringer at jeg bare sover videre og sier at jeg ikke rakk toget e.l. til arbeidsgiver.

Kjæresten hevder at jeg burde gå til fastlegen og spørre hva som kan være galt - men jeg liker ikke å gå uten at jeg vet at det er noe.

Jeg har epilepsi (type N66) og har alltid trodd at det var noe av grunnen til at jeg trengte så mye søvn.

Mvh,

SF.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317592-s%C3%B8vnproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...