Gjest Zaza Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei. Jeg ogsà sliter med denne utrolige ydmykende fölelsen. Har alltid vaert mer eller mindre sjalu, men i normale proporsjoner. Har vaert sammen med kjaeresten og samboeren min i 2 àr nà. Han har ogsà en tendens til à vaere sjalu. For eksempel vil han vaere underettet om alt jeg foretar meg, og föler ofte at jeg ikke sier nok om meg selv, det jeg opplever pà jobben og sà videre. Han liker dàrlig at jeg er pà facebook, og blir nesten rasende de fà gangene jeg ikke svarer med én gang nàr han ringer meg pà mobilen. Vi har ogsà hatt meget töffe tider sammen, har holdt pà à gà fra hverandre flere ganger, og jeg oppdaget i mars at han har hatt en profil pà et mötested pà nettet. Jeg har tilgitt dette, og har bestemt meg for à gà videre fordi jeg forsto at dette var et slags rop om hjelp fra hans side. Men jeg föler at alt dette har gjort til at jeg ogsà blir svaert mistenksom nàr han ikke gir meg nok detaljer om sitt liv, menneskene han omgàes pà jobben ol. Jeg HATER à vaere slik, og nà er det blitt sà ille at jeg mistenker envher kvinne han omgàes for à vaere et potensielt sjekke-emne, tar meg selv i à lage hypoteser om mulige tiltrekninger mellom han og venninner, kolleger osv. JEg skjönner jo selv at dette er galskap og at jeg i ferd med à bli fullstendig paranoid. Men hvordan komme seg ut av galskapen? Noen gode ràd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317602-sjalusi-nok-en-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.