Gå til innhold

Røde "prikker" ved roten av penis

Anbefalte innlegg

Gjest Mann midtnorge

Hei! For 3-4 uker siden fikk jeg to "prikker" ved roten av penis. Disse kan forveksles som kviser uten puss og de har til dels klødd en del. Har ikke hatt ubeskyttet sex på lang tid, men som kjent er vel dette et område som ikke nødvendigvis dekkes av kondom hele tiden. Noen gode ideer om hva det kan være? Er det noen fare for at det kan være noe smittsomt? Det har ikke vært noen form for sår eller skorpedannelse, men de har til dels vært røde og irriterte. Kan det komme av intimbarbering? Bør jeg ta turen innom legekontoret for å være sikker? På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317620-r%C3%B8de-prikker-ved-roten-av-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det kan definitivt komme av intimbarbering. Har hatt samme problemet selv. Har svert liten tro på at det er noe form for kjønnssykdom. Men er du likevel i tvil så anbefaler jeg deg og oppsøke lege. Men som sagt så har jeg hatt samme problemet flere ganger etter intimbarbering. Det er helt naturlig, husk vor sart og ømfintlig hud du har der nede

det kan være herpes.men da kommer det ofe flere enn to prikker.det klør,svir.og kan smittes selv om en bruker kondom..og dersom du er smittet av herpes,kan det først g utslag,utbrudd flere år etter du er smittet.men siden det bare er to prikker er det sannsynligvis irritasjon forresksempel etter barbering

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...