Gjest Fredrikke 1989 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei. Jeg er en 19 år gammel jente. Har alltid hatt uregelmessig mens, men de siste 1-2 årene har jeg av og til har gått opp til 3 mnd uten mens. Nå er det 3. november, og jeg har ikke hatt mensen siden 16 juni. Snart 5 mnd. Har vært hos fastlegen min og tatt hormonprøver. Resultatet var fint. Hormonene mine er helt normale. Hva kan grunnen til dette være? Vil dette da si at det er vanskelig for meg å bli gravid? Da jeg fikk resultatene så det ut som jeg var i eggløsnings perioden min, sa legen. Så jeg har tydeligvis det, men kanskje sjeldnere? Jeg synes dette er litt skremmende, og blir redd for at noe feiler meg. Går ikke på p-piller eller noen form for prevensjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317630-bl%C3%B8dningsforstyrrelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.