Gå til innhold

hvitt tykt belegg under forrhud og penishode

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen tullbukk

Hei er en gutt på 25 år som sliter med et hvitt tykt flass aktig lag på penishodet. dette lukter litt fiske aktig og kan klø litt. er nøye med og vaske meg men bruker skånsome såper. dette har jeg hatt i over ett år- Har prøvd canesten uten og bli kvitt dette. tror selv det kan være en form for sopp.dette er et lite koselig problem jeg gjerne skulle bli kvitt. tør ikke gå til lege med dette

Fortsetter under...

Gjest snuppa2008

Du må nok innom legen og klaske kølla i bordet! ;D

Det er ikke farlig, leger har sett det aller meste fra før. Dette retter sikkert ikke på seg av seg selv. Du bør gjøre det før du evt får seriøst bruk for kroppsdelen ;o) En kur, og Willy er frisk om en uke.

Ostkuk er ikke kjekt.

Du må nok innom legen og klaske kølla i bordet! ;D

Det er ikke farlig, leger har sett det aller meste fra før. Dette retter sikkert ikke på seg av seg selv. Du bør gjøre det før du evt får seriøst bruk for kroppsdelen ;o) En kur, og Willy er frisk om en uke.

Ostkuk er ikke kjekt.

huff ja burde kansje det ja.Det er ett stort problem.

Husk den skal behandles med omhu. Hvis den ser syk ut, må den til legen,, den skal jo fungere livet ut, på forskjellig vis. Gjør noe før den blir funksjonshemmet.

Takk for omtanken skal gjøre ett forsøk=) lurte bare på om det var noen som viste eller hadde opplevd noe sånt

Annonse

Gjest snuppa2008

Takk for omtanken skal gjøre ett forsøk=) lurte bare på om det var noen som viste eller hadde opplevd noe sånt

Her holder det ikke med "forsøk". Du skal til legen i morgen. Lykke til, og fortell gjerne hvilken salve og pille du får for å løse problemet. Dette er sikkert en bagatell, og kan eskalere om den ikke blir satt under kyndig observasjon.

Her holder det ikke med "forsøk". Du skal til legen i morgen. Lykke til, og fortell gjerne hvilken salve og pille du får for å løse problemet. Dette er sikkert en bagatell, og kan eskalere om den ikke blir satt under kyndig observasjon.

ok skal manne meg opp og gå det lover jeg. skal skrive om hva jeg får

Nicket ditt passer i grunnen godt, det er ikke skummelt i det hele tatt å vise snabben til legen i 1 minutt. Så lenge du ikke gidder gjøre noe med dette kan du i alle fall bare glemme å få vise den til noen dame.

Kom deg til legen du - legene ser snabber hver eneste dag.

Onsdag1365380628

Gå til legen. Ikke skjønner jeg at noen kan plage seg selv med slikt et helt år. Et legebesøk er overstått på få minutter og her får man hjelp som fungerer. Ønsker deg lykke til og håper du snart oppsøker legen og får en penis som er frisk og klar til dyst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...