Gå til innhold

Såre, tørre hender på vinteren... Hva bruker du?

Anbefalte innlegg

Hver vinter får jeg sprekker i alle "furene" på hendene, særlig på knokene. Jeg vasker meg en del på jobb, og dette hjelper jo selvsagt ikke. Prøver å unngå så mye såpe. Men jeg kan ikke bruke hansker, og kan heller ikke la være å vaske meg. :(

Finnes det noe "vidundermiddel" som lindrer og leger, og helst gir huden et ekstra lag så det ikke kommer nye sprekker i morgen?

Har hittil brukt en Hånd og fotkrem med Honning, Oliven- kamille- mandel- og jordnøttolje, samt sheabutter. Kalles "Terrigeno" og skal være veldig bra. Jeg syns den mykgjører veldig bra men syns den trekker veldig sent inn og leger sent.

Har også brukt en del aloe vera om natten...

Jeg hater å bruke krem på hendene, men de siste 2 årene har jeg vært pukka nødt for de sprekkene er så ille.

Hjelp, har dere gode råd, så tar jeg imot med stor takk! :)

Fortsetter under...

hahaha.

Hemmoridekrem da kanskje? :-)

He he, vetta faen jeg, han var jo på God Morgen Norge og babla om at han drev og smurte inn hendene med noe og putta de i hansker før han la seg. Og hvis Jan Thomas sier det, så må det jo være sant!

He he, vetta faen jeg, han var jo på God Morgen Norge og babla om at han drev og smurte inn hendene med noe og putta de i hansker før han la seg. Og hvis Jan Thomas sier det, så må det jo være sant!

Herregud for en skroting!

Kan godt hende rådet funker, men bare tanken på å ligge med _hansker_ om natten er absurd for meg.

Man sover da naken!

Annonse

Herregud for en skroting!

Kan godt hende rådet funker, men bare tanken på å ligge med _hansker_ om natten er absurd for meg.

Man sover da naken!

Har du ikke hørt at Victoria Beckham sover naken, kun iført hvite hansker?

Har du ikke hørt at Victoria Beckham sover naken, kun iført hvite hansker?

Haha. Tviler ikke. Dog syns jeg det er rart at dama har nok spekk til å ligge naken uten å fryse ihjel. Men hun har sikkert det hun trenger av ulldyner, oppvarmet madrass osv. så kanskje det ikke er så rart likevel. :P

Gjest Elextra

Eight Hour Cream er en vidunderkrem som kan brukes til nærmest alt! Jeg er avhengig av å ha en slik liggende til enhver tid.

http://www.bellezia.com/Blog%20Images/eight.jpg

Den bruker jeg også litt, men kollegene mine mener den lukter py! :P

Har den alltid i veska når jeg reiser - blir så tørr på hendene i fly.

Haha. Tviler ikke. Dog syns jeg det er rart at dama har nok spekk til å ligge naken uten å fryse ihjel. Men hun har sikkert det hun trenger av ulldyner, oppvarmet madrass osv. så kanskje det ikke er så rart likevel. :P

Kan hende hu pisser i senga. Det varmer litt det og!

Gjest Elextra

Synes denne håndkremen er den beste, etter å ha prøvd en del:

http://www.lookfantastic.com/face-and-body-care/hands-and-feet/hand-care/hand-creams-and-moisturisers/clarins-hand-and-nail-treatment-cream.html

Liker også Eight Hour Cream, som togli foreslår, men den er litt klissete og lukter sterkt.

Forøvrig er det spesielt viktig å bruke hansker eller votter når du ferdes ute på vinteren, om du lett får tørre hender.

Annonse

Eight Hour Cream er en vidunderkrem som kan brukes til nærmest alt! Jeg er avhengig av å ha en slik liggende til enhver tid.

http://www.bellezia.com/Blog%20Images/eight.jpg

*noterer* Tusen takk! Tar den slike sprekker "over natta"?

Synes denne håndkremen er den beste, etter å ha prøvd en del:

http://www.lookfantastic.com/face-and-body-care/hands-and-feet/hand-care/hand-creams-and-moisturisers/clarins-hand-and-nail-treatment-cream.html

Liker også Eight Hour Cream, som togli foreslår, men den er litt klissete og lukter sterkt.

Forøvrig er det spesielt viktig å bruke hansker eller votter når du ferdes ute på vinteren, om du lett får tørre hender.

tusen takk for tips! :-)

Kan hende hu pisser i senga. Det varmer litt det og!

Tviler ikke. Det sier litt om "normaliteten" ved det å ligge med hansker - når både Jan Thomas og fru Beckham gjør det. For de to er jo blant de mest normale jeg kjenner.. jepp!

Gjest Gulla Wiltersen

Tviler ikke. Det sier litt om "normaliteten" ved det å ligge med hansker - når både Jan Thomas og fru Beckham gjør det. For de to er jo blant de mest normale jeg kjenner.. jepp!

Kjenner ja....?

Vi identifiserer oss ikke med de vi leser om i blader og nettaviser vel? *lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...