Gå til innhold

brystimplantat

Anbefalte innlegg

Gjest PiaRenate

Jeg er ei jente på snart 20 år fra Oslo områdene. Jeg har hatt samme størrelse på brystene mine siden jeg var 14 år gammel, og de vil ikke vokse. Dette får meg til å føle ubehag, fordi jeg er en "normal" jente : jeg er 180 høy, og 70 kg tung. Huden min er også ganske fleksibel. Har jeg da noen mulighet for å ta silikon? Evt, hvor er det mulighet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317743-brystimplantat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

De fleste har mulighet til å operere inn silikon. Hvor mye du kan få er avhenging av flere ting, men her kan legen hjelpe deg.

Det er flere ting du bør tenke gjennom før du gjør dette.

- Implantatene må byttes ut med jevne (eller ujevne) mellomrom. 7-20 år er vanlig holdbarhetstid.

- Størrelsen bør passe til kroppen din.

- Dette veier litt, og du kan risikerer å få skulder- nakkeproblemer. I hvertfall om du legger inn mye.

- Selve operasjonen er også et faremoment. Det er ikke alle som er vellykket.

- Det koster jo også en del. Både når du gjør det, og når du i framtiden skal bytte ut innleggene.

- Brystene kan også endre formen en del dersom du blir gravid og skal amme. Det er heller ikke alle som kan amme etter å ha lagt inn silikon.

Jeg gjorde dette for ca. 4 år siden. Da var jeg 35. Det har fungert bra for meg, men jeg har vært uheldig og fått arrene plassert for langt nede. Dvs. at de kan vises under BH/bikinitopp.

Ta en skikkelig tenking på dette, og oppsøk gjerne flere leger før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317743-brystimplantat/#findComment-2615053
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...