Gå til innhold

Ibuprofen600 mg/alkohol???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker 1 morgen og 1 kveld pga smerter i hofta, søvnløs pga smertene, o nå skal jeg på tur imorgen, og lurer på om jeg kan drikke-litt et parglass vin og evn. en drink, og likevel ta medisinene, og om ikke om jeg kan ta vanlig paraset i stedet, bare store doser?

• 2 uker senere...
Gjest Dr.Pembridge
Skrevet

Du kan bruke det isammen, men som du vet er det ikke bra å blande kjemi og alkohol med tanke på leveren. Det er opptil deg selv å velge.

Skrevet

Du kan bruke det isammen, men som du vet er det ikke bra å blande kjemi og alkohol med tanke på leveren. Det er opptil deg selv å velge.

Ibux belaster overhodet ikke leveren. Det er magesekken det går ut over dersom det skulle være noe.

Gjest Dr.Pembridge
Skrevet

Ibux belaster overhodet ikke leveren. Det er magesekken det går ut over dersom det skulle være noe.

Ingen piller er bra for leveren, og som alle vet ikke alkohol heller, og magen vil vi heller ikke ska bli uvel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...