Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har siden eggløsning (for en uke siden) hatt ømhet i høyre eggstokkområde.. Kjenner det spesielt når jeg går, bøyer meg og når jeg presser når jeg sitter på do.

Er litt usikker på om jeg hatt eggløsning siden jeg hele forrige uke gikk på Brexidol (betennelsesdempende). Men, fikk den typiske eggløsningsvondten på torsdag (30.10). Fredag regner jeg med at jeg hadde eggløsning, for på lørdag (1.nov) var vondten borte. Søndag kveld kjente jeg stikking som økte i grad til mandagen..hele mandagen var det vondt i høyre side hver gang jeg beveget meg.. Litt verre enn det pleier å være ved eggløsning, og det varte over et døgn til sammen. Siden tirsdag (4.nov) og til nå har det bare vært en ømhet... I går fikk jeg ømme brystvorter (kjenner det best når jeg trykker forsiktig på dem).

Hva kan dette være?? Er aktiv prøver, så håper selvfølgelig på en graviditet.. Er for tidlig å teste enda...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317908-%C3%B8m-eggstokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...