Gjest En undrende trengende. Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Høyt blodtrykk, kreft og fjerning av skjoldbrukskjertler, radioaktiv stråling, høyt kolosterol, slitasje og operasjoner i ledd, forkalkninger i hjerte og aorta, gallestener og mye smerter. Kan disse plagene være et resultat av ustabilt stoffskifte, og hvor kan jeg henvende meg for å få en helhetlig utredning når jeg møter utilfredsstillende oppfølging av min helse fra fastlege?. Kan jeg gjøre noe selv for å bedre min helsetilstand ? Hva kan jeg forvente fra min fastlege mht. info. om prøver, kontroller, underøkelser og behandling? Er det mitt ansvar å følge opp når jeg selv har skaffet kopier av skriv til min fastlege med anbefalinger fra spesialister, og min fastlege ikke følger disse opp? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317916-fastlege-og-pasient-med-ulik-m%C3%A5lsetting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.