Gå til innhold

ny i gamet...

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla

Siden jeg er forholdsvis ny i dette med sex, har jeg et par spørsmål. Jeg er sammen med en kar som gir fra seg veldig lite lyd når vi har sex. Det er på en måte litt dumt, for da finner jeg liksom ikke ut av hva han liker og ikke liker. Men jeg prøver så godt jeg kan å lytte og se, og jeg har lagt merke til et par ting. Feks, når jeg suger han, pleier han noen ganger å ligge å se på hva jeg gjør, mens han stryker meg over håret og slike ting. Andre ganger ligger han med hodet på puten og lukker øynene. Hva er et positivt tegn?

En annen ting, er at han får ereksjon kjempe lett. Vi kan bare ligge i sengen og kysse litt, og det er garantert at han får en harding. MEN så kan han plutselig miste ereksjonen under samleie eller når jeg suger han. Er ikke det litt rart? Skulle jo tro at sex var deiligere enn litt klining...?

En annen ting er at han kommer aldri under samleie eller oralsex. Vi har hittil alltid brukt kondom, og jeg tror kanskje at det er derfor han aldri kommer. Det kan kanskje også ha noe med at han er veldig vant til sitt eget spesielle runkegrep, og er nesten avhengig av det. Når jeg har kommet, tar han av seg kondomet og runker seg til orgasme. Da lukker han øynene og kjører på, og jeg føler meg halveis dum. Hva skal jeg gjøre da mens han runker seg? Jeg pleier å stryke ballene hans og litt slike ting, men jeg tenker at det sikkert må være litt irriterende å ha en som liksom skal blande seg inn når han prøver å komme...?

Blir glad hvis noen vil hjelpe en uerfaren, men villig jente.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317922-ny-i-gamet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han blir sikkert veldig glad hvis du spør HAM om dette, det er jo bare han som vet hva som er best for ham selv. Og sex blir kun bedre når man kan snakke om hva man liker best og mindre godt etc. Det er også turn on for ham hvis du er åpen omkring sexlivet deres. Se på mulighetene, og diskuter det med ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317922-ny-i-gamet/#findComment-2616127
Del på andre sider

Hadde selv en sånn type. Du har rett i at det mest sannsynlig kommer av at han har vært singel (for) lenge og har innarbeidet seg runkevaner som gjør at det er problematisk for ham å komme på andre måter.

Husker selv jeg syntes dette var ganske sårende og etterhvert mistet jeg også mye selvtillit. Følte jeg ikke strakk til og begynte å tvile på om han syntes jeg var tiltrekkende nok.

Du er god som takler det så godt som du gjør og ønsker å jobbe for at det skal fungere for dere. Hos dere er nok nøkkelen bedre kommunikasjon. Når han kommuniserer så dårlig med kroppspråket, MÅ du nesten bare be ham om å si hva han liker og hvordan han liker det. Enten underveis eller før/etterpå.

Du fortjener en bekreftelse fra ham på at hans manglende orgasme sammen med deg ikke har noe med deg å gjøre. Det virker det ikke som du tror heller, MEN, fortsetter sexlivet deres på denne måten, vil det nok mest sannsynlig påvirke selvbilde ditt etterhvert..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317922-ny-i-gamet/#findComment-2618465
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...