Gå til innhold

litt for virkelige drømmer

Anbefalte innlegg

Gjest ehhmmgutt16

Når jeg drømmer så drømmer jeg noen ganger om seksuelle ting. Det er ganske ubehagelig når jeg våkner opp og finner ut at drømmen ble litt for virkelig. Dette er veldig ekkelt og det er ikke alltid like enkelt. Nå som det er sommer og man er på hytta så er det spesielt vanskelig.

1. Det med utløsning. Er det normalt?

2. Er det noen som kan si meg hva jeg skal gjøre for å få dette til å stoppe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/31800-litt-for-virkelige-dr%C3%B8mmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare le litt, håper du ikke tar det ille opp!! Det var nemlig bare det at jeg hadde også en veldig virkelig seksuell drøm i natt! Drømte nemlig at jeg lå og lekte med dildoen min, og det gikk for meg, i virkeligheten også!!! For jeg våkna nemlig midt i "avgangen"....! Så jeg tror bare du skal ta det helt med ro, det er (som de andre sier) kjempevanlig, og det er ikke første gangen jeg opplever dette!!! Sambo har nemlig sett meg onanere i søvne....samtitig som jeg drømte at jeg hadde sex... :)

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Slapp helt av. De fleste menn har store stå gjennomsnittlig tre ganger hver natt. Det vil du forhåpentligvis fortsette med resten av livet. Det hevdes at det er den måten penis holder seg viril, dvs. får kvittet seg med avfallstoffer og skiftet ut alt blod på. Det er også vanlig at unge gutter våkner med våte flekker på dyna - spesielt før du får et mer regelmessig seksualliv. Onani hjelper mot at du våkner og det er vått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...