Gå til innhold

Antall sexpartnere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

3

• Lotte :o)

3

• henrikke71

3

• Mary Poppins

2

Gjest Laban og Laboline

Jeg er 35, og har hatt litt over 20 seksualpartnere. 3 av dem var forhold.

Men man må forsøke, synes jeg - så lenge man kjører kondom.

I helg fikk jeg en skikkelig deilig mann. Mmmmm.

Har vært singel i over 3 år, og nøt å være i dusjen med ham..

Annonse

Gjest Litt ute og kjørte i oppveksten

En kjapp husketelleveldig, så kom jeg til 18

Jeg er 39

Jeg har desverre vært utsatt for overgrep og incest så jeg har slitt litt med å skjønne at det er lov å si nei, i alle situasjoner av livet egentlig :)

Derfor vil jeg karakterisere de aller fleste av disse sengehyggene som bortkastede, mens noen var helt okey

Bla hadde jeg det flotteste førstegangsforhold som noen kunne ønske seg.

Forholdet jeg er i nå har vart nesten fem år, kanskje blir han min siste :)

Jeg er et råskinn på litt over 50 som med beklagelse må melde at jeg har kommet ut av tellingen. Det er nok over 50 og under 70. Og det har gått veldig i røkk og napp. De siste 8,5 årene har jeg knapt sett på noen annen enn min elskede, før det var det cølibat i to år.

Hvis du skal regne ut et gjennomsnitt ut fra denne tråden er jeg redd jeg bidrar sterkt til å trekke det oppover, he he!

Mener jeg har lest at gjennomsnittlig antall er 7 sexpartnere.

Det er ingen andre i verden enn kjæresten som kjenner til mine eskapader, så det spiller ingen rolle om jeg bruker nick eller ikke.

Jeg er et råskinn på litt over 50 som med beklagelse må melde at jeg har kommet ut av tellingen. Det er nok over 50 og under 70. Og det har gått veldig i røkk og napp. De siste 8,5 årene har jeg knapt sett på noen annen enn min elskede, før det var det cølibat i to år.

Hvis du skal regne ut et gjennomsnitt ut fra denne tråden er jeg redd jeg bidrar sterkt til å trekke det oppover, he he!

Det er ingen andre i verden enn kjæresten som kjenner til mine eskapader, så det spiller ingen rolle om jeg bruker nick eller ikke.

Jeg er lest at gjennomsnittet på antall sexpartnere er helt nede i 4,2 for å være nøyaktig. Det gjelder begge kjønn. Det synes jeg høres finslig og fint ut:-)

Jeg er lest at gjennomsnittet på antall sexpartnere er helt nede i 4,2 for å være nøyaktig. Det gjelder begge kjønn. Det synes jeg høres finslig og fint ut:-)

Det kan sikkert finnes ulike undersøkelser med ulike resultater på dette området, vil jeg tro. Det finnes jo ingen måte å måle dette objektivt på, slik man kan med registrerte krefttilfeller, antall hull i tennene hos 7-åringer eller gjennomsnitthøyde for rekrutter. Man må fullt og helt basere seg på det folk selv forteller.

Annonse

Er DU over 50 år?????????????

Her har jeg tydeligvis totalbommet. Jeg har bestandig trodd du har vært rundt 33-35 år jeg...

Det kan sikkert finnes ulike undersøkelser med ulike resultater på dette området, vil jeg tro. Det finnes jo ingen måte å måle dette objektivt på, slik man kan med registrerte krefttilfeller, antall hull i tennene hos 7-åringer eller gjennomsnitthøyde for rekrutter. Man må fullt og helt basere seg på det folk selv forteller.

Ja, det er ett viktig poeng.

Dessuten skjønner de fleste at det er _umulig_ å ha sex med 4,2 personer, det må være enten 4 eller 5.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...