Gå til innhold

Indre kjønnsleppe "gror fast"

Anbefalte innlegg

Gjest eisomlurer123

I løpet av de 3-4 siste ukene har jeg merket meg at den ene indre kjønnsleppen henger fast i huden på ene siden (på lik side). Det er nokså lett å tenke over, og jeg vet det ikke har vært slik tidligere. Huden har liksom "hengt seg opp", omtrent som om den har grodd sammen med sidveggen. For et par år siden fikk jeg et herpesutbrudd. Diagnosen ble påvist av lege. Dette til tross for at jeg har hatt få sexpartnere i mitt liv. Jeg har heldigvis knapt hatt merkbare plager etter primærutbruddet. Jeg har også i flere år hatt et lite sår helt innerst ved roten på den ene indre leppen. Det har klødd av og til. Dette har vart i flere år før hepes ble påvist. Bare nevner begge disse plagene, i fall de kan ha sammenheng med sammenvoksningen av kjønnsleppene. Jeg har forsøkt å trekke dem forsiktig fra hverandre selv, men det er ikke mulig. Jeg tok et lite speil for å titte der nede. Jeg ser at huden sitter sammen. Den ser helt sammenvokst ut på et parti på ca 1-2 cm i lengde. Hva i all verden kan dette være? Har ingen smerter, utflod eller andre symptomer på at det er noe galt der nede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/318050-indre-kj%C3%B8nnsleppe-gror-fast/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er vanskelig å stille diagnose ut fra din beskrivelse, men det kunne høres ut som en hudsykdom, virus eller en slags eksem. Jeg synes du skal be om henvisning til en hudlege. De vet ofte mer om slike forandringer enn gynekologer.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...