Gå til innhold

Blemmer/vabler ved endetarmen

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Dr.Pembridge

Hvordan kan du være sikker? Det bør du få sjekket hos legen. Dette kommer nok av stress? Har du masse stress i livet for tiden? Hvis du sliter med avføingen for tiden kan det fort oppstå sår rundt anus. Hvis du foreksempel tørker deg mange ganger daglig. Det kan være en fordel å bruke bidè eller ta en dusj etter avføring. Du må utdype litt mer.

Gjest Takker for svar

Hvordan kan du være sikker? Det bør du få sjekket hos legen. Dette kommer nok av stress? Har du masse stress i livet for tiden? Hvis du sliter med avføingen for tiden kan det fort oppstå sår rundt anus. Hvis du foreksempel tørker deg mange ganger daglig. Det kan være en fordel å bruke bidè eller ta en dusj etter avføring. Du må utdype litt mer.

Jeg har hemorider etter fødsel så jeg vet hva det er, disse er ikke like

Men jeg sliter med stress om dagene, det er det ingen tvil om

Jeg har til vanlig svært mye diare, men har i et halvår hatt mer normal avføring pga at jeg har gått på Medisiner for betennelse, og disse er litt harde mot magen

Uansett, problemet har roet seg litt nå og jeg har ikke sjekket om de er der ennå, men irritasjonen og svien er i allefall borte

Godt

Takk for hjelpen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...