Gjest Trist å se sånn ut Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg har desverre fått påvist alvorlige celleforandringer to ganger på selve kjønnet mitt, ved ene kjønnsleppen. Den ene gangen var det i en stor kul, den andre gangen på selve kjønnsleppen. Nå synes jeg at kjønnet mitt har forandret seg så veldig, de indre kjønnsleppene har blitt større, mer hovne i utseende, og de ytre har fått mer skinn/kjøtt. Det har også blir mer "snurpet" kjøtt/skinn helt nederst mot endettarmen og det er buklet og stygt rundt skjedeinngangen. Nå synes jeg ikke at jeg ser noe pen ut der nede i det hele tatt, og jeg er også engstelig for hvorfor det er sånn. Har fast lege, spesialist gyn, som jeg går hos hver 3 - 6 ¨måned for kreftsjekk, men selv om han er flink på sitt område så er han veldig gammeldags på slike områder og er ikke mottagelig for sånt prat. Derfor står jeg fast. Skal til legen igjen i desember og har da vurdert å be om en vurdering fra annen lege også Er slike forandringer kjent for noen andre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/318058-kj%C3%B8nn-forandrer-seg-etter-celleforandringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.